|
Korea
Andi 2011.10.13. 08:46

- A Sebastian Vettel portr - 3.rsz
Persze a nmet „csupn” tesztpilta lehetett a bajoroknl, m a Trk Nagydjon 19 vesen s 54 naposan gy is minden idk legfiatalabb olyan versenyzjv vlt, akik futamhtvgn foglalkoztattak. Vettel ugyanis a pnteki szabadedzseken azonnal lehetsget kapott, s ha mr ott volt, a nap legjobb idejvel mutatkozott be az F1-ben.
- Vettel : Mg nem lazthatok
„n imdok versenyezni, s az elkvetkez futam nem az a verseny, aminek gy llhatsz neki, hogy otthon is maradhattam volna” – nyilatkozta Vettel. „A (konstruktri) vilgbajnoki cm a vgs clunk, s ezt a szezon vge eltt el akarjuk rni, gy ha nem is a szokott mrtkben, de ide is gy rkeztnk, hogy komoly nyoms van rajtunk. De nem az ellenfeleink helyezik rnk ezt a nyomst, hanem mi magunk, mert mi szeretnk versenyezni. Szoks szerint lvezzk a versenyt, de azt is biztostanunk kell, hogy a legjobbat nyjtjuk, amit csak tudunk, s nem lesznk elgedettek, ha tudjuk, hogy jobbat is tudtunk volna. A clunk gy vltozatlan. Ez egy nehz futam volt a szmomra tavaly, 10 krrel a futam vge eltt mg jl lltam, gy nyilvnvalan ez egy olyan dolog, amit most meg kell csinlnom, mert mg sohasem lltam a dobogn itt.”
- Vettel kifizetn a tbbletkltsget
„Mint pilta soha nem gondoltam volna, hogy ilyesmit kifizessek a csapatnak. Meglep, de ez is mutatja, milyen harmnia van a csapatban. Ez rsze annak, hogy a csapat olyan sikeres. volt a felels, vllalja a tbbletkltsgeket” – vlemnyezte Lauda az esetet. maga egy lgitrsasg tulajdonosa, s vlemnye szerint, ha Vettel komolyan gondoln, s a csapat elfogadn, ht vastagon kne, hogy fogjon a kis nmet tolla a csekk-knyvben: egy ilyen srgssgi magnt Milton Keynesbl Suzukba, Lauda szerint krlbell 150.000 eurba kerl.
- Lauda: A Vettel-Webber pros a legjobb
„Ha j napja van, akkor Mark igazn gyors s kpes hajtani Vettelt, hogy az aut fejlesztse elremozduljon” – nyilatkozta Lauda az osztrk Servus TV-nek. „Ezrt n gy vlem, hogy ez egy nagyon j pilta kombinci.”
Friss kpek Korebl!
>> Koreai Nagydj <<
Sebastian Vettel:
"Nagyszer nhny nap volt - de most mr teljesen a kvetkez versenyre, Korera koncentrlok. A plya nagyon megterhel s egszen szk, klnsen a boxutca bejrata. A falak kztt majdnem vakon kell vezetni s ha az eltted lv aut kill a boxba, gyorsan ki kell bjni mgle. A plya meglehetsen csszs elszr, majd a szabadedzs vgre egyre jobb lesz. A koreai plya tulajdonkppen hrom rszre oszthat. Az els Trkorszgra emlkeztet; a msodikban hossz egyenesek tallhatak, mint Monzban s a harmadik rszben szk kanyarok vannak, mint egy vrosi plyn. Olyan, mintha Monte Carlbl, vagy Isztambulbl emeltek volna t nhny kanyart. Fontos megtallni a ritmust. Szmomra a legrdekesebb a 11-es kanyar, amely kt cscsponttal is rendelkezik."
|