Sunday, 28 July 2013 10:42
… mert nem vagyunk egszen a cscson, klnsen mert olyan kzel volt a vgn.
Az utols szektorban az utols kt krm nagyon j volt, valsznleg ez az oka annak, hogy ez sokkal frusztrlbb, mint mskor.
De nem szabad tl dhsnek lennem – a vgn, nincs semmi szgyellni val a msodik helyen s ez az, amirt mr most nyugodtabbnak rzem magam.
A legfontosabb dolog, hogy lthattunk mennyi potencilunk van, s hogy sokkal jobbak lehetnk holnap. Az aut remek volt, ma s tegnap is, s nagyon bzom abban, hogy minden gy is marad. gy gondolom, hogy kpesek vagyunk fokozni a jtkot, akkor kpesek lesznk az len vgezni.
ltalban azt mondanm, hogy nem idelos a plya koszos oldalrl rajtolni, de van r esly, hogy nem lesz olyan rossz: bellrl indulok s elg hossz az t az els kanyarig, gy remlhetleg kpes leszek hasznot hzni Lewis szlrnykbl s azonnal megelzni t.
De ahelyett, hogy azon gondolkodom, hogy mi trtnhet, inkbb a rajtomra koncentrlok. Ha mindent kikapcsolok s csak az autra s a plya sszpontostok, minden ms majd elrendezi magt.
Csak azt tudom biztosan, hogy a holnapi egy nagyon hossz futam lesz s nagyon forr. Mi versenyzk megprblunk a lehet leghidegebbek maradni, de a legfontosabb, hogy ez valban sikerljn az, hogy annyi vizet igyunk amennyit csak lehet. Vz, vz s mg tbb vz – s akkor nem lehet semmilyen baj.
Hamarosan jelentkezem,
Seb
(c) rta: Andi, a sebastianvettel.de alapjn