Nincs igaza Kiminek
Andi 2016.07.26. 14:31
„A múltban tehát egyértelmű volt a helyzet azzal, hogy nem javíthattunk sárga jelzés alatt a szektorban. Most azonban ez már lehetséges, így vitatkozhatunk arról, hogy mi számít kellő lassításnak és mi nem. Én se akarom, hogy minden apróságért büntessünk, hiszen versenyeznünk kellene, de akkor sem hinném, hogy jó példát mutattunk szombaton.”
Vettel nem áll ki Raikkönen mellett
„Nézzék, azért vagyunk itt, hogy versenyezzünk. Max egyik erőssége, hogy nagyon agresszív, ennek következtében nyilván néha átlépi a határt. Én ellene vagyok a büntetéseknek és a komplikált szabályoknak” – idézi a planetf1.com a negyedik helyen célba érő versenyzőt, aki Raikkönennel épp ellentétes okból szólt oda a döntéshozóknak: „Ostobának tartom ezt a hozzáállást, úgy gondolom, a kívülállók nevetnek rajtunk. Számunkra nehéz, mert sok mindent nem tudunk csinálni.”
Jobb esőgumikat követelnek a ferrarisok
A négyszeres világbajnok szerint egyébként van még egy tényező, ami miatt mostanság nehezebben vezethetők az F1-es gépek az esőben, s ez a beállításokban és az autók szerkezetében keresendő: „Sokkal alacsonyabb az autók hasmagassága, mint a 80-as években. Ha összehasonlítjuk, akkor akár a sóderben is ralizhattál velük. A mostani autók viszont egyértelműen versenypályára készülnek. Ez az utóbbi 30-35 év fejlesztéseinek eredménye” – mondta Vettel, hozzátéve, hogy egyáltalán nem arról van szó, hogy a jelenlegi pilóták ne tudnának vizes pályán vezetni.
|