Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>
Időpont: 2017. 04 28. - 04.30. Körök száma: 53 Egy kör: 5,848 km Teljes versenytáv: 309,745 km Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg 2016-os győztes: N. Rosberg
A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!
PITLANE
Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.
MI A PÁLYA?
MI A PÁLYA? : Nem tudni a Ferrari lesz e az utolsó
Nem tudni a Ferrari lesz e az utolsó
Andi 2017.03.23. 12:15
Vettel nem tudja, a Ferrari lesz-e az utolsó csapata A pletykák szerint ha a Ferrari éve ezúttal sem a tervek szerint alakul, a heppenheimi akár el is gondolkodhat a csapatváltáson – az egy évre aláíró Valtteri Bottas helye elméletben megürülhet a szezon végén. „Megértem, ha a kívülállók így látják” – kommentálta a híreszteléseket Vettel. „Jelenleg azonban egyetlen célom van: a Ferrarival együtt az élre kerülni. Nem hagyom, hogy bármi is eltántorítson ettől. Ahhoz, hogy sikeres légy, minden egyes lépést meg kell tenned. Nincs rövidített út a sikerhez.”
Vettel: Ez a leggyorsabb autó, amit valaha vezettem A négyszeres világbajnokot szembesítették a ténnyel, a Ferrari 2010 óta mindössze 5 alkalommal nyert időmérő edzést. Évek óta ez jelenti a csapat gyengepontját, mely sok esetben csökkentette győzelmi esélyüket is. A téli tesztek azt sugallták, a vörösök éppen az egykörös tempó terén értek el komoly javulást – Vettel azonban ezt nem kívánta megerősíteni. „Minden téren javítanunk kell, természetesen az időmérős teljesítményünkön is, ami fontos a versenyek szempontjából. Minél előrébb végzünk szombaton, annál jobbak az esélyeid vasárnap. Az utóbbi időben nem ment túl jól, de remélem, hogy ez már ezen a hétvégén megváltozik.”
Vettel: Ennek senki sem dőlhet be „Ha versenyeket nyersz, persze elkezdenek a bajnokságról beszélni. De előtte nem. És még csak márciust írunk. Nem vagyok egy zseni, de szerintem nem is kell annak lenni, hogy tudjuk, márciusban, áprilisban és májusban, vagyis a bajnokság első harmadában még nem igazán kell foglalkoznod a bajnoksággal. Csak versenyről versenyre haladsz, mész padlógázzal, aztán meglátod, mi vár rád. Ha később elegendő pontunk lesz, akkor úgyis tudni fogjuk, hogy harcban vagyunk a bajnokságért. A nyári szünetig viszont nem kell foglalkozni ezzel.”
Vettel nem bővítene „Nem is tudom. Szeretem a versenyzést. Ha ez egyet jelentene azzal, hogy csak versenyzünk, és nem tesztelünk, meg csinálunk egyéb dolgokat, akkor talán. Minden esetre szeretek versenyezni, szóval majd meglátjuk. Én nyitott vagyok erre az elképzelésre” – folytatta az ausztrál.
„Ma már másképp kezelnénk a helyzetet” – ismerte el Whiting, aki amondó, Vettelt ma már nem büntetnék meg a mexikói manőveréért. A német ennek kapcsán a sajtótájékoztatón meg is jegyezte: „Szívesen visszakapnám a serlegemet…”