Vettel a futam utn az F1.comnak elmondta, hogy semmit sem tudott Alonso problmirl, s csak ksbb rteslt a szmra kedvez fejlemnyekrl. A nmet visszaelzte Alonst, s utna Rosbergtl is tvette a vezet helyet, onnan pedig knyelmesen autkzott be a clba.
„Semmi ilyesmit sem hallottam”- mondta Alonso problmjrl. „Minden, amit tudtam, hogy problmi vannak a hts abroncsokkal, de azt nem tudtam, hogy technikai gondjai vannak az autval. De ha tudtam volna rla, az sem jelentett volna klnbsget, mivel voltak msok, akikre figyelnem kellett. Mindkt Lotus finoman lopakodott az lre – mindezt a versenytempjukra s a stratgijukra alapozva -, s istennek hla elg sokkal vezettnk ahhoz, hogy ne engedjk tl kzel ket.”
„A gyzelem az gyzelem”- mondta arra a krdsre, hogy mit jelent pszicholgiailag a tegnapi diadal.
„s nem beszlnk olyan sokat a tbbiekrl – mi magunkra koncentrlunk”- utalt arra, hogy a Ferrarit nagyon ersnek tartottk. „Szerintem ma az segtett nagyon sokat, hogy az els sorba tudtuk kvalifiklni magunkat. Nem sikerlt sszehozni a pole-t, de cserbe ma bezskoltuk a pontokat. s talld ki, melyik a fontosabb!”- folytatta nevetve a versenyz.
„Egyrtelm, hogy a Ferrarinak gondjai voltak ma – mindkt autval -, de mindenki tudja, hogy sohasem lenne blcs lerni ket. Mi biztos nem tesznk gy.”
A hromszoros bajnok elmondta: az els soron kvl mg az is fszerepet jtszott a tegnapi sikerben, hogy a futam elejn letudta az eltte lvket, s meg tudott lgni.
„Az volt a legfontosabb, hogy mg a legelejn mindenki el kerljek, mivel az elz versenyeken lttam, hogy ha beszorulsz valaki mg a futam alatt, akkor az hatssal van a gumikopsra – nagyon fontos volt, hogy jl tudtuk hasznlni a kemny keverkeket, amiket az idmrrl sproltunk. Mindezek tetejbe imdok tiszta levegben vezetni, gy kemnyen nyomtam, hogy meglegyen a vezet pozci. Azzal a tempval, amivel a futam kzben rendelkeztnk, ez mindenki szmra knyelmes munka volt.”