A szezon els felt az idei gumik hatroztk meg, s Paul Hembery neve szerepelt a legtbbet a sajtban. A Magyar Nagydjig kellett vrni a konszenzusra s a megoldsra, amikor rkeztek a 2012-es konstrukcik s az idei keverkek. Ez rtott a Ferrarinak s a Force Indinak, mg a Red Bull maradt az len, a Mercedes pedig egyrtelmen elnyre tett szert.
„Egyszeren csak szintk voltunk”- kezdte Horner az Autosportnak. „Nem bjtunk el a problma mg, s politikailag is korrektek voltunk”- jegyezte meg a brit szakember.
„szintk voltunk a helyzettel kapcsolatban, melyrl azt gondoltuk, hogy nagyon szlssges. Azt mondtuk, amit nagyon sokan mondtak neknk privtban, de taln nem voltak elg tksek ahhoz, hogy nyilvnosan is elmondjk. Vgig ugyanaz volt a pozcink, s szerencsre csinltak valamit. Hogy most ez elnytelen szmunkra, vagy esetleg segt, fogalmam sincs”- utalt a Magyar GP-tl hasznlatos gumikra.
„Nem gondolnm, hogy igazbl ez brmin is vltoztatna. Szerintem egyszeren csak jobb a Forma-1-nek”- fejtette ki vlemnyt az szvr abroncsokrl, s arrl, hogy a Pirelli s az FIA cselekedett a brit futam utn.
„Az v elejn azt lthattuk, hogy van egy nagyon j autnk, de a gumik tlsgosan is dnt tnyezk voltak. A gumikra vonatkoz kommentjeink kiegyenslyozottak voltak – Melbourne-tl Silverstone-ig. Semmi sem vltozott – mg annak ellenre sem, hogy sikerlt hrom versenyt is megnyerni addig a pontig. gy gondoltuk, hogy tlsgosan szlssgesek voltak, s nem volt helyes, hogy a versenyzknek annyira eltren kellett vezetnik magukhoz kpest – egyben gondok voltak a gumik tartssgval. gy gondolom, hogy a mostanban elvgzett mdostsoknak ksznheten – melyek mr Melbourne-ben is kszen lltak – a versenyzk tnyleg kemnyen nyomhatjk s tesztelhetik egymst.”
/f1-live/