Olaszorszg ta mutatjk a hkamera kpt a kzvettsekben, melyeken nemcsak az abroncsok ltszdnak, hanem az autk egy igen knyes pontja, a padllemez els nylvnya is. Az gynevezett „Tea Tray” (tes tlca) szmos alkalommal kerlt a kzppontba, mivel az autk egyik igen fontos eleme, s jelents szerepet jtszik a leszorter ellltsban, a lgramlatok alakulsban.
A hkamers kpeken ltni lehet, hogy a Red Bull s a Mercedes autin rendre a felsznt srolja az emltett elem, de ms gpeken is elfordul a jelensg. Az emltett kt istll agresszvan lltja be az autit, azaz ell alacsonyan lnek, mg a hts tengelynl a magassgot preferljk, gy bizonyos leszorter mellett a nylvny mintegy knyszerszeren fell az aszfalton – rja az Auto Motor und Sport. A padllemeznek sknak kell lennie, s nem lehet megemelni az elejt.
Ennek ellenre egyes csapatok gy gondoljk, hogy a „nagyok” jtszanak a nylvnnyal, s valamilyen mechanizmussal vagy esetleg rugval vltoztatjk annak pozcijt, hozzigaztva a viszonyokhoz. A Force India ezek kz tartozik, mondvn, hogy az agresszvan belltott autk nem tudnnak teljesteni egy teljes tvot anlkl, hogy a Tea Tray ne krosodna jelentsen, teht valamit trkkznek annak magassgval.
Charlie Whiting versenyigazgat elmondta: „Nem megengedett az olyan mechanizmus s rug, mely felemeli a padllemez elejt. Rendszeresen ellenrizzk az autknak ezt a rszt, s biztosan felismertnk volna egy ilyen mechanizmust.”
A fent emltett Anderson – aki a BBC szakrtje s korbban a Jordan technikai igazgatja volt – llt el azzal az elkpzelssel, hogy a Red Bull szndkosan prseli a fldhz a nylvnyt, hogy egy specilis anyagnak ksznheten az ksbb felemelkedjen. Amint ez a klnleges anyag elr egy bizonyos hmrskletet, a nylvny felemelkedik, gy az autt jobban elre lehet „billenteni” a belltssal, s nagyobb lesz a leszorter.
Jo Bauer technikai deleglt Indiban tbb autt is megvizsglt: 300 Celsiusra hevtettk fel a nylvnyokat, tbbet kztt az 1-es rajtszm Red Bullt is. Az elem mozdulatlan maradt h hatsra, ergo szablyos. „Legalbbis ezen a terleten”- jegyzi meg az AMuS.