Jvre szmos ponton mdosulnak az autk, s a Pirelli is vltoztat a hozzllsn. Mindez tbb msodperces lassulst is eredmnyezhet, s olyan dolgok neheztik a mrnkk dolgt, mint a keskenyebb els szrny, alacsonyabb orr, kzpen kivezetett szimpla kipufogcs.
„Kvetkez vben a keskenyebb els szrny jelenti a legnagyobb problmt”- mondta Newey az Auto Motor und Sportnak.
„150 mm nem hangzik soknak, de risi klnbsg, mivel a szrny vglapjai az els kerk kzepnl lesznek. Nagy feladat lesz ledolgozni ezt a htrnyt. El kell dntened, hogy kvl vagy bell vezeted el a levegt. A msodik kihvs az lesz, hogy berakd a motort s a kiszolgl egysgeket a karosszria al. Ez az ertviteli egysg egy bonyolult dg. Az installci ktszer-hromszor olyan nehz, mint a jelenlegi V8-asoknl”- mondta a ftervez a lapnak.
Newey szerette mindig ugyangy belltani az aktulis autkat: a legfbb ismertetjegy, hogy az aut orra alacsonyan, mg a htulja a magasan volt. Mindez ksznhet volt az elg kiegyenslyozott szablykrnyezetnek. Vajon jvre is gy maradhat?
„Most mg nem tudom megmondani”- felelte. „Egyrszt tbb nem tudjuk arra hasznlni majd a kipufogt, hogy befjjuk vele a diffzort. Csak egy kipufogvg lesz, az is a hts szrny alatt kivezetve, msrszt a turbfeltlt sokat elvesz a kipufoggz erejbl. Az biztos, hogy neknk sikerlt jobban az aerodinamika szolglatba lltani a kipufogt, mint a csapatok tbbsgnek. Ezrt veszthetjk mi a legtbbet. De mr akkor is gy lltottam be az autimat, amikor mg nem volt befjt diffzor. Valahogy akkor is mkdtt. Teht jra meg fogom prblni.”