A vilgbajnoki cmvd nagyon gyenge ngy napot zrt Jerezben. Sebastian Vettel s Daniel Ricciardo is alig tett meg nhny krt az RB10-essel, mely leginkbb a Renault problmi miatt kszkdtt.
Sokan mr most lerjk a Red Bullt, noha kt teszt mg mindig htravan a szezonbl. A Mercedes biztosan nem tartozik ebbe a csoportba.
„Elszr is, van egy kivl versenyzjk. Msodszor, a csapatuk masszv s jl mkdik. Harmadszor pedig megvan az erforrsuk ehhez. Szval nincs oka annak, hogy a Red Bull ne lehetne ismt ott ell.”
A Mercedes azonban most csak a sajt feladatra koncentrl.
„A clunk az, hogy az j autnkkal a maximumot hozzuk ki a htvgken. Biztonsgot jelent szmunkra, hogy a csomagunk jl mkdik, s ez azrt fontos, mert ott legbell minden nagyon kzel van egymshoz.” – hangslyozta a megbzhatsgot Wolff a nmet Auto Bild lap hasbjain.
Az egyik legnagyobb kihvst a fogyaszts jelentheti, miutn idn maximum 100 kilogramm (kb 135 liter) zemanyagot hasznlhatnak el a versenyzk egy futam ideje alatt. Ez krlbell egyharmaddal kevesebb, mint korbban.
„A fogyaszts jelenti a leginkbb sszetett problmt, amit meg kell oldanunk. Idn fontos, hogy minimlisra cskkentsk a hibaszzalkot s ktszer valban nem hibzhatunk. Ennek ellenre biztosak vagyunk benne, hogy lesz egy, vagy tbb momentum, amikor drgn megfizetjk majd ennek az rt.”
s mi a helyzet a hangokkal az j V6-os turbmotorokat illeten?
„A motorok jl szlnak az egyenesekben. Ez fleg a sziszeg turbk miatt van. Nekem tetszik, s a kritikusok is meg fogjk szokni az j hangokat. Ez ltvnyos s modern.”
s az j orrok?
„Hogy szinte legyek, nem igazn vagyok oda rtk, br mi egy klasszikusabb megolds kvetnk. De ez nem jelenti azt, hogy a szlcsatornnkban ne lennnek ms varicik is. Az alapkoncepcink azonban nem fog vltozni:”