A Renault ngy gyfllel rendelkezik – Red Bull, Toro Rosso, Lotus, s Caterham -, a legnagyobb gondok pedig az els kettnl jelentkeztek. A Lotus sikeres filmforgatst zrt, mg a Toro Rosso esetben nehzsgek addtak, s lltlag csak 70 kilomtert tettek meg. A Caterham volt a “legsikeresebb” csapat Jerezben, az els teszten.
A francia gyrt igyekszik “nyugodt s visszafogott” zenetekkel szolglni a klvilgnak, ahogy Minardi fogalmaz, de valjban komoly gondok vannak, jegyzi meg az olasz, aki a Toro Rosso eldcsapatt birtokolta. “Az informcik alapjn, melyek jrjk a nagyvilgot, ennl bonyolultabbnak tnik a helyzet, s nem knny megoldani”- rta Minardi az oldaln. “gy tnik, a Red Bull prblja megtallni a mdjt egy lehetsges motorcsernek 2015-tl”- hozakodik el meredek felttelezssel.
Azt is megjegyzi, hogy a Renault knytelen volt hzon kvl keresglni, s technikai segtsget kvn vsrolni a fennll problmkra – kls partnertl.
“Korbban sohasem kerlt sor ilyenre, mivel a Renault – helyesen – igyekezett megvni a technolgijt. Ezek a hrek csak erstik a gyant, miszerint a motor struktrjval vannak gondok, amit nem knny rvid tvon megoldani. Termszetesen abban remnykedek, hogy Bahreinben bebizonyosodik, tvedek, de ktsgtelen, hogy kaotikus idket lnk t az F1-ben.”
/f1-live/