A Renault problmi ismertek, de a gyrt magabiztos azt illeten, hogy kpes lesz megoldani a problmit Bahreinben, amikor a mezny folytatja a tli teszteket, kzvetlen az vadnyit Ausztrl Nagydj eltt.
Vannak, akik szerint azonban a Red Bull mr azon dolgozik, hogy levltsa a Renault erforrsait 2015-re. Ez mr csak azrt is hangozhat lehetetlennek, mert a „bikk” fl gyri csapatknt versenyeznek a Forma-1-ben a Renault kzremkdsvel s a kontraktusuk tbb vre szl, amit nem lenne egyszer felbontaniuk.
„Semmit sem tudok errl. Jelen pillanatban nagyon szorosan mkdnk egytt a Red Bull-lal, mikzben nhny mrnkk itt dolgoznak velnk a gyrunkban, hogy beptsk az egysget a kasztnijukba.” – vlaszolt a pletykkra a Sport Bild-nek Remi Taffin a Renault-tl.
Dr. Helmut Marko, a Red Bull Motorsport tancsadja pedig egyrtelmv tette a dolgot.
„Egy hossz tv szerzdsnk van a Renault-val, ami termszetesen a teljestmnyhez ktdik. Ennek ellenre egytt dolgozunk azon, hogy megoldjuk a jelenlegi problmkat. Nincs szksg pnikra.”
Sebastian Vettel is megszlalt a Renault gyengbb formja kapcsn-
„Nyilvnval, hogy Jerez nem volt egy j teszt szmunkra. Ms csapatok tbb kilomtert tettek meg, ami fontos, mivel minden annyira j. De jobb ezeken a teszteken tallkozni a problmkkal, mint ksbb a versenyen. Remlem, hogy Bahreinben jobb lesz a helyzet s nha az autnak is odalphetek majd.”
„Nem szabad mindezt albecslnnk, mivel az j egysg hatalmas kihvst jelent. Mg mindig minden teljesen j. gy vlem, hogy mr kpesek voltunk megoldani ezen problminkat, amit a Renault kapcsn tapasztaltunk. Garancia azonban nincs arra, hogy nha egy msik rsz nem fog rosszul mkdni.”
Sokak szerint a Mercedes lehet idn a favorit.
„Nagyon ersnek tntek a Mercedes motorral hajtott autk Jerezben. Ez szmomra azonban nem okozott meglepetst, mert mr egy ideje tudjuk, hogy mennyi idt s munkt fektetett a Mercedes az j egysgbe.”