Elmondhat, hogy a kt legnagyobb problmt az fkrendszer, a brake-by-wire, s az energiatrols jelenti a csapatok krben. Ehhez jn mg a hts, ami szintn sok fejtrst okoz, leginkbb a Red Bullnak. Ezek ellenre az istll koordincis versenymrnke fejldsrl tud beszmolni.
“Mindenki rszrl kijelenthetem, hogy nagyon hossz heteken vagyunk tl a gyrban, s azt kell mondanom, nagy fejldst rtnk el Jerez ta, mg ha kvlrl nem is ltszik gy”- jelentette ki Damerum.
“Nyilvnvalan rsznkrl a felzrkzsrl szl ez a jtk, s neknk ez nagyon is olyan volt, mintha az els teszt lenne. Kikldjk az autt, megtesznk egy krt, majd kettt, s onnan prblunk haladni s ptkezni. Ebben a tekintetben j a megtett krk szma. Ugyanakkor egy technikai problma parkolplyra tett minket, de ennek nincs kze a jerezi gondokhoz. A tesztels mr csak gy mkdik. Minden problmt el kell simtanunk, s ezek csak akkor bukkannak fel, ahogy haladsz elre. Most utna fogunk jrni ennek, s az a cl, hogy holnap ismt a plyn legynk”- zrta a szakember.