Ma Daniel Ricciardo lt az RB10 volnja mgtt, a fiatal ausztrl azonban csak 28 megtett krig jutott. Az osztrk istll hivatalos tjkoztatsa szerint egy olyan mechanikai problmval talltk szembe magukat, amivel ezeltt nem tallkozhattak.
Andy Damerum, a versenymrnkk koordintora:
„Miutn tegnap j munkt tudtunk vgezni, pozitvan vghattunk neki a mai napnak. Reggel mg minden jnak tnt. Elssorban a rvidebb etapokra koncentrltunk Daniellel, mivel az autt nagyon msnak rezte Jerezhez kpest. Egyszeren csak szerettk volna fokozatosan felpteni a tesztet szmra.”
„Ebd kzben tbb vltoztatst is eszkzltnk, de egy olyan mechanikai problmba tkztnk, mellyel ezeltt nem tallkozhattunk. Ezen problma miatt az autt szt kellett szerelnnk. Vgl gy dntttnk, hogy id eltt befejezzk a tesztnket, hogy kszen tudjunk llni az utols tesztnapra.”
„Ezek a krdsek termszetesen bosszantak, de ez nem hozhat sszefggsbe a tbbivel, gy minden krdst egy esetnek kezelnk. Kemny jszaka eltt llunk, de remljk, hogy holnap egy j napunk lesz.”
Ricciardo nem adja fel az optimizmust: „Volt pr j krm az autval, miutn tegnap Seb tbb mint 50 krt tudott megtenni vele. Nyilvnval, hogy szerettem volna tbb krt megtenni dlutn, de mg mindig van egy napunk ezen a hten a tesztelsre, s fontos, hogy kszen lljunk. Az aut hatrozottan fejldik ezek ellenre. Lpsrl-lpsre, aprnknt sszell… Most trelmesnek kell lennnk egy kicsit.”
A BBC beszmolja szerint a Renault-motort hasznl csapatok nem tudnak teljes motorvezrlssel menni, ennek kvetkeztben 120-170 ler hinyzik a rivlisokhoz kpest. A funkcikat sem tudjk tesztelni, teht gyakorlatilag krzgetnek krbe sokkal kevesebb ervel.