Ricciardt kizrtk, az FIA pedig tbb pontban rszletezte az indoklst. Az ramlst mr mszerrel tbbszr is problma volt, a csapat pedig a sajt feje utn ment.
Horner azzal kezdte az rvelst, hogy az FIA ltal biztostott szenzorokkal mr a tesztek ta gondok vannak, majd megjegyezte, “eltrsek addtak, megbzhatatlanok voltak”. “Valjban az is lehet, hogy egyes autk nlklk versenyeztek, vagy a verseny alatt mentek tnkre. Szerintnk egy olyan szenzor volt az autnkban, ami hibs volt”- jelentette ki a csapatvezet. “A kalkulciink alapjn – melyet arra az zemanyagra alapozunk, amit az injektorok biztostanak egy olyan motornak, ami egysges a pitlane-ben – nincs ingadozs”- jegyezte meg.
Elismerte, hogy az FIA szlt nekik a futam alatt, tl nagy az ramlsi rta, s lljanak t, de gy reztk, a testlet vlemnye nem korrekt, a szenzor pedig rossz adatokkal szolgl.
“Informltak minket, mi pedig ket, hogy komolyan aggdunk a szenzoraik miatt. Hittnk a sajt mrsnkben. Ha teljesen eleget teszel a szablyoknak, akkor egy olyan helyzetben ktsz ki, miszerint jelents mrtkben cskken a motorteljestmnyed. Vgl egy olyan helyzetben lyukadtunk ki, amikor a szenzorod belltsa fogja diktlni azt, ki az, aki versenykpes, s ki az, aki nem – attl fggen, hogy plusz vagy mnusz a bellts.”
/f1-live/