A Red Bull ugyan pont nlkl tvozott az els futamrl – egyelre-, de mgsem olyan rossz az sszkp, mivel az RB10 sokat fejldtt az utols tli teszt ta. A cmvd gy rzi, Melbourne tovbbi fejldst jelentett. “risi lpst tettnk meg Melbourne-ben. Ezrt vagyok mr most ennyire megknnyebblve, miszerint a gurul a gpezet”- mondta Vettel a Sport Bildnek. “Mindig jobb egy gyors autt megbzhatv tenni, mint egy megbzhatt gyorss”- elmlkedett a nmet. “Tetszik a vadsz szerepe”- jegyezte meg.
Button szerint az RB10 bombagyors a kanyarokban, mg msok “grntknt” rjk le Suzie-t, ahogy Vettel nevezi a munkaeszkzt. Amint sszell a hibridrendszer s nincsenek elektromos vagy motorgondok, berhetnek Adrian Newey fejlesztsei is, aki mg csak most kezd neki igazn az aut csiszolsnak.
Gary Anderson, aki szakrtknt tevkenykedik tbb oldal szmra, a kvetkezket jegyezte meg. “A Red Bull nincs lemaradva a Mercedeshez kpest. Ellenkezleg: megfigyeltem, hogy a gumikops kisebb, mint az Ezstnyl esetben”- mondta a Jordan korbbi technikai fnke. A Renault technikai vezetje, Rob White nagyon bizakod. “Ha megoldjuk a kiszolgl aggregtok problmit, akkor nem lesznk lerhtrnyban a Mercedeshez kpest.” Helmut Marko sportfnk s tancsad hasonlan optimista a kiltsokat illeten. “Malajziba ismt sok j alkatrszt visznk el”, majd hozztette, “sok potencilt” lt az autban.
/f1-live/