Most, hogy tl vagyunk a tli teszteken, Sebastian Vettel s Kimi Rikken is megllt egy pillanatra, hogy szemgyre vehesse a Ferrari lenygz fejldst, s az autban rejl potencilt, ami akr egsz vben kitarthat.
Habr az j hibrid szablyok nem vltoztak tavaly ta, Sebastian Vettel mgis knyelmesebben rzi magt az SF-15T-ben mint a tavalyi RB10-ben. A Ferrarit nem tudja sszehasonltani tavalyi nmagval, de gy rzi Maranellonak sikerlt fejldnie.
„Azt mondjk, hogy az idei aut jobb a tavalyinl! Ahhoz kpest is elrelps, ahol n voltam tavaly.” – mondta Sebastian – „Tudjuk, hogy sok munka ll elttnk, mert nem csak az a cl, hogy utolrjk, de az is, hogy megelzzk a Mercedest.”
„Csapatot vltottam, most bizonytanom kell. Fejldni akarok. Nyilvnval, hogy a tavalyi szezon nem fekdt nekem, de nha gy mennek a dolgok. Ez a versenyzs rsze.”
A Ferrarinl lecserltk a legjelentsebb pozciban lv mrnkket (taln a legszembetnbb a vezet tervez Nikolas Tombazis s a motorfelels Luca Marmorini tvozsa), de amita Vettel csatlakozott hozzjuk, a ngyszeres vilgbajnok a sajt temben illeszkedik be j csapatba.
„Ms. A csapat nagyon kedves, s trt karokkal dvzltek.” – mondja Vettel – „Kimi is tisztel, szval emberileg nem szmtok semmilyen nehzsgre. A neheze holnap kezddik. Eddig szrakoztat volt. Ms a hozzlls, de ez termszetes.”
James Allison azt lltja, hogy a Ferrari j csapatfelptse sokkal egyszerbb tette a dntshozatalt. Rikknen, aki mr dolgozott vele a Lotusnl, csak altmasztani tudja ezt a kijelentst.
„James elbb itt volt, mint n, de szerintem neki is ksznhet, hogy mindenki ilyen j munkt vgzett. Azt gondolom, hogy j irnyba megynk, s ha gy folytatjuk, akkor meglesz az eredmnye.”
Az SF-15 T sokkal stabilabb hts rsszel rendelkezik, ami nagy nbizalmat ad a piltknak a kanyarokban. A tavalyi s az idei autt Kimi csak szkszavan hasonltotta ssze – krds, hogy a motornak vagy a kasztninak ksznhet-e a Ferrari fejldse.
„Az egsz csomagnak” – lltja Rikknen – „A motor sokat fejldtt, ahogy a kasztni is, de tovbb dolgozunk.”
/gp-live/