SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Marko: Segítettünk Vettelnek megnyerni a versenyt

Max Verstappen sokat tett Sebastian Vettel hétvégi sikeréért, Lewis Hamiltonnak viszont nem szándékosan tettek keresztbe, állítja Helmut Marko.
 
A holland versenyző csak az 5. helyen ért célba, ám így is az Ausztrál Nagydíj egyik meghatározó szereplője lett. Miután első etapját az ultralágyon hosszabbra nyújtották, mint a Mercedes, körökön keresztül feltartotta a boxból éppen mögé visszatérő Lewis Hamiltont, és ezzel Sebastian Vettel hátvédjévé vált.
 
Helmut Marko tanácsadó szerint csak véletlenül. „Mi futottuk a saját versenyünket, és még gyorsak voltunk” – utasította el az Auto Motor und Sport feltételezését, hogy szándékosan maradtak kinn a Mercedes bosszantása céljából. „Wolff úrnak taktikailag jobban meg kéne terveznie, hova küldi vissza az autóját. Vettel pedig köszönetet mondhat nekünk. Segítettünk neki megnyerni ezt a versenyt.”
 
Verstappen az utolsó körökben Kimi Räikkönenre is felzárkózott a szuperlágy gumikon, ám megelőzni már nem tudta őt. Nemcsak azért, mert amikor 2 másodperces közelségbe ért, a Red Bullja sok leszorítóerőt vesztett. Fékproblémájáról a kanyarok előtt kerekéből fölszálló fekete füst adott jelet. „Bizonyos szenzorjelzéseket kaptunk arról, mennyi maradt még a fékekből. Nem akartunk kockáztatni, ezért azt mondtuk Maxnak, hagyja a támadási kísérletet. Nem volt könnyű megértetni ezt vele” – árulta el az osztrák, hozzátéve: „Hisszük, hogy Maxnak sikerült volna az előzés, de sajnos biztonsági okok miatt lefújtuk.”
 
A Red Bull Ausztráliában nem mutatott olyan jó formát, mint amilyet előzetesen vártak tőle. Karosszériájukkal is vannak gondok: az RB13-as túlságosan érzékeny a körülmények változására, így sokat bajlódnak a beállításokkal. Marko ennek ellenére a versenyen látott biztató jeleket. „A versenytempónk jó volt, Verstappen felzárkózott Räikkönenre. Sokkal közelebb voltunk, mint az időmérőn. Akkor a Q2-ben és a Q3-ban mi nem tekerhettük fel a motort, mint a Mercedes és a Ferrari. Ez máris öttized hátrányt jelent. Ezenkívül még nincs meg az autónk ideális beállítása – a versenyen sem. Láthattuk, Verstappen nem egyszer keresztbe is állt.”
 
A szakember szerint a verseny pozitívuma, hogy a gumikopást sikeresen kordában tartották – ez a teszteken még nem ment olyan jól. „Egy fokkal lágyabb gumin voltunk, mint a Mercedes és a Ferrari, és nem volt gond a célig eljutni a szuperlágyon. A benzinnel és a motorral sem volt probléma, végig támadhattunk.”
 
Úgy tudni, az ERS-gondokkal küzdő Renault csak Kanadában veti majd be első újításait, a Red Bull viszont Marko ígérete szerint már hamarabb megoldja a karosszériával kapcsolatos nehézségeket. „A karosszériánkkal három verseny után ott leszünk a Mercedes és a Ferrari szintjén. A motorral viszont hosszabb időre lesz szükség” – jósolta.
 
/m4sport/
2017.03.29. 16:28, Andi Vissza a bloghoz
Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
Még nincs hozzászólás.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?