SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Räikkönen nyitott az élen – Vettel megpördülése után csak 5. lett

Kimi Räikkönen elsőségével indult az Orosz Nagydíj hétvégéje – a finn a sokat csúszkáló Mercedeseket előzte meg, míg a szintén piruettező Sebastian Vettel csak az 5. helyen zárt. Repült a Force India motorborítása…
 
Az előző években megszokottnál melegebb, 25 Celsius-fokos időben vette kezdetét az Orosz Nagydíj első szabadedzése, a mezőnyben mindjárt két hazai versenyzővel. Danyiil Kvjat szokás szerint a Toro Rossóban ült, a Renault-nál Nico Hülkenberg autóját viszont az első másfél órában Szergej Szirotkin vezette. A franciák azonban nem csak ezen a téren újítottak. Bahreinben tesztelt új első szárnyuk és levegőt átvezető kerékagyuk is most debütál élesben – reményeik szerint megoldást jelentve a versenyen tapasztalt gumiproblémáikra.
 
Fejlesztések persze más csapatok autóin is feltűntek. A Red Bull például eltérő oldaldobozokkal, különböző légterelő lemezekkel küldte pályára Daniel Ricciardót és Max Verstappent. Az osztrákok folytatják az RB13-as aerodinamikájának rendbetételét – a reményeik szerint végső megoldást jelentő új csomagjukat a következő versenyen, Barcelonában vetik be.
 
Az első mért időt Valtteri Bottas autózta, aki egy 1:39,871 másodperces eredménnyel állt az élre. Ő és Lewis Hamilton kezdték a legaktívabban a munkát, a lágy gumikon, az első negyed óra főszereplőjévé mégis a hazai versenyző, Szergej Szirotkin vált. „Valami gond van a motorral” – jelezte a rádión az orosz, miközben autója megállt a 2-es kanyar után.
 
Ezt hosszas tanácskozás követte az őt elsőre megszokásból Nicónak nevező mérnökével, ám mire Mark Slade elmagyarázta neki, hogyan tudná újraindítani erőforrását, a tanácstalanságot türelmetlenül szemlélő pályabírók eltolták őt a bukótérből.
 
Miután lendültek a zöld zászlók, a két Williams mutatott be látványos csúszkálásokat; a bajnoki címért küzdő Mercedes és Ferrari pedig fokozatosan lendületbe jött. Sebastian Vettel a lágy gumin 1:37,607-es idővel máris megközelítette a 2016-os péntek legjobb eredményét, ám nem sokáig állt az élen, mivel az Ezüstnyilakra már ekkor fölkerültek a szuperlágy abroncsok. Bottas és Hamilton is javított eredményén, a gyorsabb pedig ezúttal a finn volt, aki 1:36,119-es kört futva jó fél másodpercet vert csapattársára. Később mindketten bemutattak kicsúszásokat: Bottas egy abszolút legjobb első szektor után hagyta el a pályát, míg Hamilton a 2-es kanyar új fekvőrendőrszerű kerékvetőit tesztelte egy kisebb ugratással.
 
A negyedik helyen álló Kimi Räikkönen eközben a gumik vibrációjára panaszkodott. Ő az első – még lágygumis – etap után csupán 28 ezreddel maradt el Vettel legjobbjától.
 
Az első 40 perc elteltével a Mercedesek és Ferrarik mögött a már 2,2 másodperces hátrányban lévő Daniel Ricciardo, a tőle 7 ezreddel elmaradó Sergio Pérez, valamint Felipe Massa, Max Verstappen, Esteban Ocon és Carlos Sainz sorakozott. Hamiltonék mellett egyedül Sainz használta a szuperlágy abroncsokat, a többiek mind a lágy papucsokon futottak.
 
A Pirelli által biztosított pluszgumik visszaadásának időszaka ezúttal a megszokottnál hosszabb szünethez vezetett. A mezőny jó negyedórát pihent, a csapatok többsége adatelemzéssel és az autó módosításával töltötte ezt az időt – a Red Bullnál mindkét versenyző az autóból kiszállva, sisak nélkül várakozott.
 
Már csak 35 perc volt hátra az edzésből, amikor Kevin Magnussen megtörte a csöndet. A Haas pénteken a Brembo helyett a Carbone Industrie fékjeit használja, melyekkel mindkét versenyzőjük elégedett volt a bahreini teszteken. A dán első kerekéből több féktávon is felszálló fekete füst, mely a fékhibák előjele, ugyanakkor nem tűnt túl biztató látványnak.
A következő meneteknek a mezőny többsége már szuperlágy gumikkal vágott neki. „Másfél másodperces javulást várunk a gumiktól” – jelezte Lance Strollnak a mérnöke. A leglátványosabb előrelépést elsőként Pérez tette, aki felzárkózott harmadiknak a két Mercedes mögé.
 
Aztán következett Räikkönen aki második próbálkozásra futott egy 1:36,074-es időt, s ezzel 45 ezerddel Bottas elé ugrott a tabella élén.
 
Sebastian Vettel ekkor nekivágni sem tudott gyorskörének. A rádión azt jelezte, egy nagy elem hever a pályán. Hamar kiderült, Esteban Ocon motorborítása repült le. A francia lemeztelenített autóval tért vissza a boxba, miközben a riválisok vélhetően kíváncsi szemmel figyelték a láthatóvá vált erőforrását.
 
A szervezők úgy döntöttek, piros zászlóval szakítják félbe a körözést, amíg megtisztítják a pályát. A szünet mindössze 3 percig tartott. Vettel nem sokáig tétlenkedett, egyből neki is vágott szuperlágyas körének, ám abba a 11-es kanyarban belehibázott. Csapattársához hasonlóan neki is újra kellett próbálkoznia. Három repülőkört is teljesített, de csak 1,156 másodpercre tudta megközelíteni Räikkönent, harmadik körében ráadásul meg is pördült a 15-ös kanyar kijáratánál.
 
Hasonló piruettet Hamiltontól is láthattunk a hajrában egy elfékezés után, javítást viszont már nem. A Mercedes a többiekkel ellentétes programot futott, s a korai szuperlágyas köreiket lágyas etapok követték.
 
A Red Bullnál ezzel szemben Max Verstappennek sikerült fölzárkóznia a 4. helyre. A hollandot az edzés közepén váltógond hátráltatta, és autója vezethetőségével sem volt elégedett. Ennek ellenére kevesebb mint 0,1-del jobb időt futott csapattársánál.
 
Az utolsó percekben inkább csak a középmezőnyben történtek változások, Ricciardo és Pérez mögé Felipe Massa és a tőle csak pár ezreddel elmaradó Lance Stroll zárkózott föl. A javítók között volt Stoffel Vandoorne is, aki azonban 3 perccel a leintés előtt baljós üzenettel szolgált csapatának: „Nincs erő, nincs erő” – jelezte. Csapattársa, Fernando Alonso eközben a 13. helyen zárta az edzést, 2,7 másodperces hátránnyal.
A második szabadedzést magyar idő szerint 14 órakor rendezik, az M4 Sporton felvételről, 22:10-es műsorkezdéssel lesz megtekinthető.
 
Orosz Nagydíj, 1. szabadedzés – végeredmény:
 
1. Kimi Räikkönen Ferrari 1:36,074 19
2. Valtteri Bottas Mercedes 1:36,119 +0,045 24
3. Lewis Hamilton Mercedes 1:36,681 +0,607 23
4. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:37,174 +1,100 19
5. Sebastian Vettel Ferrari 1:37,230 +1,156 19
6. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:37,290 +1,216 19
7. Sergio Pérez Force India-Mercedes 1:37,457 +1,383 29
8. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:37,900 +1,826 29
9. Lance Stroll Williams-Mercedes 1:37,944 +1,870 30
10. Esteban Ocon Force India-Mercedes 1:38,065 +1,991 28
11. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Renault 1:38,496 +2,422 17
12. Kevin Magnussen Haas-Ferrari 1:38,747 +2,673 23
13. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:38,813 +2,739 16
14. Carlos Sainz Toro Rosso-Renault 1:38,976 +2,902 17
15. Jolyon Palmer Renault 1:39,158 +3,084 16
16. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:39,533 +3,459 17
17. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda 1:39,541 +3,467 19
18. Pascal Wehrlein Sauber-Ferrari 1:39,731 +3,657 21
19. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:40,079 +4,005 20
20. Szergej Szirotkin Renault idő nélkül ------ 2
 
/m4sport/
2017.04.28. 15:41, Andi Vissza a bloghoz
Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
Még nincs hozzászólás.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?