SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Európa GP, 3. szaabdedzés: Bajban Vettel és Verstappen – Bottas a leggyorsabb az időmérő előtt

Csillaghullással hangolt a mezőny az időmérőre Bakuban. Előbb Sebastian Vettel, majd Max Verstappen alatt hibásodott meg az autó. Valtteri Bottas és Kimi Räikkönen tette teljessé a finn uralmat az utolsó gyakorláson!
 
Folytatódik-e a pénteki csúszkálások őrült sorozata? Ez volt a legfőbb kérdés az Azeri Nagydíj harmadik szabadedzése előtt. A körülmények nem sokat változtak tegnap óta: az aszfalt ezúttal is meleg, 56 Celsius-fokos volt, ám ez a gumimelegítési problémákra már a nyitónapon sem jelentett gyógyírt. Egyvalami viszont változott az éjszaka folyamán: a Sergio Pérezt és Jolyon Palmert is megtréfáló 8-as kanyarnál az FIA a versenyzők kérésére módosított a túl magasnak ítélt kerékvetőn és a falak kialakításán. Lewis Hamiltont mérnöke azért figyelmeztette, nem minden olyan, amilyennek látszik: „A kerékvető egy részét ugyanolyan színűre festették, mint az aszfalt.”
 
Az első mért időt Jolyon Palmer jegyezte, ám szintén ő volt az első, akinek az edzése véget ért. Renault-ja hátuljából a 4. körében lángok csaptak föl, és a balszerencsés brit félre is állt a 2-es kanyar bukóterében. Pénteken műszaki probléma, majd a balesete hátráltatta, ezúttal 10 perc sem jutott neki – csak nem akar véget érni a válságos időszaka.
 
Miután a pályabírók még perceken át próbálták elfojtani az újra és újra felcsapó lángokat, jó ideig sárga zászlós jelzés mellett folytatódott az edzés. „Még mindig sárga zászló van a kettesben. Próbáld meg melegen tartani az első gumikat” – érkezett az utasítás Danyiil Kvjatnak. Ezek a kényszerű lassítások már pénteken is megnehezítették a jó köridők elérését, és újabb versenyzői hibákhoz vezettek.
 
Az idő szorítása miatt az élmezőny nem várakozott a garázsban, folyamatosan köröztek a figyelmeztetés idején is. Aztán 17 perc elteltével szabaddá vált a pálya, és jöttek a jobb köridők. A Mercedesek és a Red Bullok a sárga gumikon kezdtek, a két Ferrari a szuperlágyon. Valtteri Bottas 1:44,5-tel állt az élre, Lewis Hamilton 0,2-es hátránnyal követte őt, míg a pénteki leggyorsabb Max Verstappenről és Daniel Ricciardóról hamar kiderült, hogy nehezebb autóval hajtottak ki.
 
Bottas aztán pár körrel később 1:43,720-re javított, ami a legjobb lágygumis kör volt. Hamilton nem találta a ritmust, hol abszolút legjobb első szektort futott, hol a középső szakaszon javított, ám hiába nyújtotta 3 körrel hosszabbra az első etapját, mint csapattársa, képtelen volt összerakni egy jó kört. 1:44,390-es eredménye csak az 5. helyre rangsorolta ekkor.
 
A két Ferrari is elmaradt Bottastól. Räikkönen a szuperlágyon csak 0,4 másodpercre tudta megközelíteni őt, Vettelt pedig az első pár köre után hamar elnyelte a garázs. Szerelői UV-lámpával vizslattak valamit autója motorja környékén – vélhetően sérülés nyomait.
 
Az első 30 perc leteltével Bottas a már szuperlágyas etapjába kezdő Massa előtt vezetett 0,1 másodperccel, mögöttük Räikkönen, Pérez, Hamilton, Ocon, Kvjat, Sainz, Hülkenberg és Stroll volt a sorrend. A két Red Bull a 14-15. helyen tanyázott, Daniel Ricciardo bemutatott egy látványos mentést.
 
Vettel pedig ekkor már csak Palmert előzte meg. Aztán miután visszatért a pályára, feljött 6.-nak, 0,6-es hátránnyal, ám mérnökének rossz híre volt számára: „Sebastian, gyere vissza a boxba. Attól tartok, ugyanaz a hiba.”
 
A jelek arra utaltak, az erőforrás túlmelegedésével bajlódtak, ám később megerősítették, hidraulikus problémáról van szó. Hamar lekerült a motorborítás, Vettel pedig ki is szállt az autójából – és az edzésből is. Nem a legjobb hangolás az időmérőre…
 
Az utolsó 20 perc közeledett, amikor a Mercedeseken már szuperlágy gumik tűntek föl. Hamilton 1:43,348-as eredménnyel vette át a vezetést csapattársától, Bottas két próbálkozás alatt kevesebb mint egy tizedet tudott gyorsulni. De nem hagyta magát, s pár perccel később egy 1:43,057-es eredménnyel vette vissza az első helyet, amire Hamiltonnak csak egy 0,1-del lassabb válasza volt.
 
Aztán Räikkönen is gyorsult, és a hétvége első 43-on belüli körével ugrott az élre. De csak ideiglenesen, Bottas ugyanis 0,095 másodperccel nála is gyorsabb volt: az új etalon 1:42,742 lett.
 
Verstappen tegnapi lendülete alábbhagyni látszott. A holland szuperlágyas etapja elején ugyan a 3. helyre lépett előre, már ekkor motorral problémára panaszkodott. Mérnöke megnyugtatta, minden rendben, folytathatja a körözést. Egészen 10 perccel a leintés előttig így is tett, amikor szó szerint is elszállt a lendülete: „Egyszerűen minden lekapcsolt” – jelezte, miközben félrehúzódott. A Ferrari után a Red Bullnak is egy autója maradt állva.
 
Az utolsó szabadedzés a tegnapinál kevesebb balesetet hozott, de azért így is voltak meleg helyzetek. A korai percekben Marcus Ericssont, Kevin Magnussent és Danyiil Kvjatot láthattuk a bukótérben, a hajrában Romain Grosjeannak volt egy falérintős megpördülése, Felipe Massa pedig elégedetten jelentette mérnökének a 8-as kanyarban átélt kalandja után: „Majdnem ütköztem. Nagy mázlim volt!” Ugyanezt később Sergio Pérez és Lewis Hamilton is elmondhatta magáról – mindketten meglegyezték a falat. Az utolsó percben aztán a pénteken hibátlanul vezető Lance Stroll is kicsúszott, és tapasztalat híján csapatától kért segítséget a hátramenet megtalálásához.
 
Az edzés finn uralmat  hozott, Bottast és Räikkönent kevesebb mint 0,1 másodperc választotta el egymástól. Hamilton lett a harmadik, aki mögött Esteban Ocon tűnt föl az előkelő 4. helyen. A legjobb tízbe még Verstappen, Massa, Kvjat, Stroll és Pérez fért be, Vettelnek mindössze 7 kör és a 12. hely jutott.
 
Az időmérő edzést 14:45-ös műsorkezdéssel az M4 Sport és az m4sport.hu élőben közvetíti.
 
Azeri Nagydíj, 3. szabadedzés – végeredmény:
1. Valtteri Bottas Mercedes 1:42,742 21
2. Kimi Räikkönen Ferrari 1:42,837 +0,095 14
3. Lewis Hamilton Mercedes 1:43,158 +0,416 23
4. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:43,287 +0,545 24
5. Esteban Ocon Force India-Mercedes 1:43,344 +0,602 21
6. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:43,614 +0,872 16
7. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:43,738 +0,996 18
8. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Renault 1:43,908 +1,166 21
9. Lance Stroll Williams-Mercedes 1:44,040 +1,298 17
10. Sergio Pérez Force India-Mercedes 1:44,138 +1,396 22
11. Nico Hülkenberg Renault 1:44,312 +1,570 16
12. Sebastian Vettel Ferrari 1:44,344 +1,602 7
13. Carlos Sainz Toro Rosso-Renault 1:44,401 +1,659 23
14. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:44,741 +1,999 18
15. Kevin Magnussen Haas-Ferrari 1:44,926 +2,184 20
16. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda 1:45,143 +2,401 17
17. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:45,491 +2,749 20
18. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:45,645 +2,903 21
19. Pascal Wehrlein Sauber-Ferrari 1:45,722 +2,980 19
20. Jolyon Palmer Renault 1:53,040 +10,298 4
 
/m4sport/
2017.06.24. 20:17, Andi Vissza a bloghoz
Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
Még nincs hozzászólás.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?