Az elz vilgbajnoksgokon remekelt a Red Bull a nagy leszortert ignyl plykon, de a hossz egyenesekben az ellenfelek rendre maguk mg utastottk Adrian Newey autit. Idn ennek vge.
„risi a klnbsg az idei s a tavalyi aut kztt itt Monzban” – mondta Vettel az Olasz Nagydj utn.
„Azok a plyk jelentettk a legnagyobb problmt a szmunkra, ahol nincs szksg nagy leszorterre. Szerintem ezen a tren rtk el a legnagyobb fejldst idn” – rt egyet Webber.
Felipe Massa, akinek a Ferrarija szenvedett a kemny abroncsokon s a hideg hmrskletben, osztja az ellenfelek vlemnyt:
„A Red Bull egy olyan autt fejlesztett, ami minden plyn gyors s megbzhat, brmilyen hmrskletben.”
„Hatalmas elnyk van” – teszi hozz Alonso.
„Mivel a szablyok nem vltoznak 2012-re, tbb mint 1 msodpercet kell fejldnnk jvre, ami nem lesz knny” – ismeri be a spanyol.
Lehetsges, hogy tbbek kztt ez is emiatt trtnik:
A Ferrari lemsolja a Red Bull felfggesztst
Olasz laprteslsek szerint a Ferrari idn vgleg szakt az eddig kvetett filozfival, s a Red Bull fle megoldssal ll rajthoz 2012-ben.
Az j kocsi mretarnyos modellje mr gyjti a kilomtereket a szlcsatornban, s vgre a Ferrari is gy dnttt, hogy a Red Bull fle pull-road felfggesztst fogjk alkalmazni. Az v elejn a szakrtk nagy meglepdssel fogadtk, hogy a Red Bull sikerei ellenre az olaszok mg idn is a push-road rendszerrel futnak.
„Az idei szezon eredmnytelensgnek a fnyben mindent megkrdjeleztek Maranellban” – rja a Corriere dello Sport.
„A pull-road rendszernek ksznheten sokkal kisebb s alacsonyabb hts traktust tud majd kialaktani a Ferrari, de mr csak a kvetkez szezonban fog megjelenni.”
„Az elkvetkez hat versenyen mg a futamok alatt is mechanikai s aerodinamikai elemeket fognak tesztelni a kvetkez szezonra.”
/f1-live.hu/