A szerel az egyik, azta mr megsznt kiscsapatnl kezdte a szakmt, s onnan kerlt t a ksbb dominl Red Bullhoz:
„2008-ban, az Ausztrl Nagydjon dolgoztam elszr emelknt az aut elejnl”- emlkszik vissza Gent.
„Mieltt a Red Bullhoz jttem, a Super Agurinl dolgoztam. Ott a jobb els kereket tettem fel a killsoknl. Mikor munkba lltam, az elejn vlaszthattam, hogy folytatni szeretnm-e ezt a dolgot, vagy esetleg az emelt kezelem. Nem tudom, hogy mirt, de az utbbi mellett dntttem.”
„Egy barcelonai teszten gyakorolhattam a szezonra. Igazn szrakoztat volt. Az ember felvehette a ritmust s nekem nagyon jl sikerlt”- dicsekszik a Red Bull alkalmazottja.
„Az ember az egsz boxkillst figyeli. Nagyon nehz lerni ezt a helyzetet. Az els versenyen Melbourne-ben nem voltam ideges. Amikor tele vagy adrenalinnal, nagyon egyszeren trtnik minden, s nem flsz tle.”
„Az emelt az aut kzephez kell pozcionlni. Vannak olyan elemek, melyekhez nem szabad hozzrni, mivel knnyen megsrlnek. Ettl eltekintve nem bonyolult a dolog. Az ember csak a kezeket figyeli, s biztosra megy, hogy minden elkszlt-e, majd minden megy tovbb.”
„A veszly abban rejlik, ha tl hamar teszed le az autt, s egy kerk mg nincs ksz. Nagyon elvigyzatosnak kell lennnk, mivel neknk autemelknek egy nagyon gyors rendszernk van. Nem tudod olyan knnyen ismt felemelni az autt.”
v kzben is sokat lehet javtani a boxkillsok idejn, gy minden egyes verseny egyben teszt is:
„Ausztrliban lassabbak voltak a killsok, mint most”- vallja be Gent.
„Ez egy fantasztikus rzs. Nem vagyok benne biztos, hogy mi vltja ki ezt az lmnyt. Mindenki a helyn ll, s csak akkor msz ki a boxutcba, amikor az aut is behajt oda. Az embernek csltsa lesz, s ez minden, amit ltsz.”
/f1-live.hu/