A Red Bullnl folytatdik a kitkeress az RB8 hts traktusnl, s Adrian Newey mg nem dnttte el, hogy melyik irnyt vlasszk.
Horner elgedett a versenytempval, de az idmrn mg javulni kell, s ebben a kipufogk is nagy szerepet kapnak:
„Mg ha szombatonknt gyakran vannak is nehzsgeink, vasrnaponknt elg jl ott vagyunk”- mondta Horner.
„Most csak az idmrn kell dolgoznunk. Ha ott sikerl elrelpnnk, akkor hatrozottan elre tudunk jnni. Az j alkatrszeknek, melyek az autra rkeznek, kimutathatan hozniuk kell valamit. Klnben nincs rtelmk”- jelentette ki a csapatfnk.
„Az ember lehetsg szerint mindig szeretne mindkt alkalommal jl menni. Mindenki azt gondolta a verseny eltt, hogy Rosberg abroncsai gyorsan fognak kopni, s problmi lesznek”- folytatta a Red Bull els embere.
„Hrom killssal szmoltunk az esetben. Vgl valjban volt az egyetlen, akinek a legkevesebb problmja volt kt killssal.”
„Az abroncsok nagyon rzkenyek. Ha sikerl ket bevinni abba a svba, ahol optimlisan mkdnek, akkor hatalmasat nyersz a kridkben. A kvetkez htvgn a plya hmrsklete jval 20 Celsius felett lesz. Ez a kvetkez kihvs.”
Bahreinben a Red Bull nagy valsznsggel ismt ktfajta kipufogval fog menni: Webber viszi az jat, mg Vettel a rgi verzit.
„Az j verzinak vannak bizonyos sajtossgai, melyeket Sebastian nem szeret. Nagyon sok tempt kell vele bevinni a kanyarokba. A dnts mgsem az v volt, hanem Adrian Newey- s az technikai csapat. Egy direkt sszehasonltst akart, mellyel a helyes irnyba mehetnk el.”
„Ebbl a szempontbl ez a htvge nagyon hasznos volt. Sok informcit tudtunk gyjteni annak rdekben, hogy csak irnyba tudjunk majd tovbbmenni.”
De ennek mg nem jtt el az ideje: „Ezt csak az elkvetkez napokban tudjuk eldnteni. Mg egyszer t kell vennnk az adatokat.”
/f1-live/