Elszr Pastor Maldonado, a Williams F1 Team versenyzje mondta el a gondolatait:
„Valencia nem egy tipikus plya, mivel norml versenyplya s kzt keverke, s az utbbit az egsz v sorn hasznljk, szval mindig nagyon ravasz dolog itt mindent sszerakni.”
„Radsul a plya hajlamos arra, hogy edzsrl-edzsre javuljon, mely elrukkolhat pr meglepetssel. Elg hossz egyenesek vannak benne, s pr lass kanyar is, mely megnehezti azt, hogy j egyenslyt tallj az autval.”
„A leveg s a plya hmrsklete is magas szokott lenni, s ez egy hossz verseny, gy ez a verseny kihvst jelent az abroncsoknak – ha egy ers eredmnyt akarsz szerezni, akkor megfelelen kell bnnod a gumikkal.”
„Hasznos, ha vigyzol a gumikra a verseny eltt, mert ha van egy extra szetted, akkor elnyhz juthatsz”- fejezte be a venezuelai.
rthet, hogy a Pirelli tesztpiltja, Jaime Alguersuari nagyon szereti a kiktben tallhat plyt:
„A valenciai egy olyan plya, melyet nagyon szeretek, de termszetesen elfogult vagyok, mert ez a msik hazai versenyem!”
„Nagy kihvst jelent ez a plya, mert sokfle kanyar van benne, s tny, hogy nehz elzni rajta, mivel szinte semmi hely sincs a hibzsra.”
„Ez egy olyan plya, melyet n stop and start-nak neveznk, mert folyamatosan ezt csinlod, de nyilvnvalan az sszes kigyorsts s fkezs kemny a gumik szmra: ebbl a szempontbl egy kicsit olyan, mint Kanada.”
„A kombinlt tapadsi srlds a legfontosabb elem egy gyors krhz, melyhez egy j vgsebessgnek kell trsulnia.”
„Ez egy olyan plya, melyen rendszerint alacsony leszortervel megynk, s ez egy msik olyan tnyez, mely hatssal van a gumik kopsra.”
/f1-live/