Marko tovbbra sincs kibklve az ellenfelek magatartsval, de mr egszen hozzszokott a Forma-1 mkdshez.
	
		 
	
		Hockenheimben a motorprogramozson akadt fent az FIA, s Marko ismt elmondta: nagyon nem tetszik neki az, ahogy a dolgok a plyn kvl zajlanak.
	
		 
	
		„A helyzet annak ksznheten fokozdott Hockenheimben, hogy vasrnap reggel ismt az asztalra kerlt egy olyan gy, melyrl azt gondoltuk, hogy el van rendezve”- mondta az osztrk az RTL-nek.
	
		 
	
		„Hockenheim utn jtt a dolog tisztzsa, melyben kifejtettk, hogy milyen keretek kztt lehet vltoztatni a motorprogramozst – s mindezt a legjobban tettk. De ezt mr Hockenheimben is meg lehetett volna tenni.”
	
		 
	
		Majd jtt Magyarorszg, s az llthat hasmagassg, melyet vgl csendben eltussoltak a htvgn, s semmi sem lett az gybl:
	
		 
	
		„A szemrehnys legnagyobb rsze az FIA rszrl rkezett. Az embernek ezt kell elkpzelnie: az FIA csinl egy szablyt, s ezzel a szabllyal szemben a 100 legjobb mrnk ll. Termszetesen n sem lennk szerencss, ha a mrnkeink nem feszegetnk a hatrokat. Mindig, jra s jra vannak magyarzatok s rtelmezsek, de ezeket az FIA-val sszhangban hozzuk meg.”
	
		 
	
		„Sohasem vltoztattunk a hasmagassgon a harmadik edzs utn”- szgezte le az osztrk.
	
		 
	
		„Addig lehet vltoztatni rajta. Majd utna csak hozzvetleges finomhangolst lehet vgezni, melyhez egy eszkzre van szksg, s nem lehet manulisan elvgezni. Az FIA odajtt hozznk, s ezt elmondta. Ez nem csak a mi esetnkben volt gy, hanem egy msik csapatnl is hasonl volt a helyzet – mint ahogy minden olyan dolognl, ami manapsg felmerl. Ezek nem csak rnk igazak.”
	
		 
	
		„Nem vagyunk agresszvabbak, csak kreatvabbak”- folytatta Marko.
	
		 
	
		„A szably keretei kztt lnk s alkotunk, s termszetesen keressk a lehetsget, hogy optimlisan hasznljuk ki azokat a szmunkra. gy tnik, hogy a tbbi csapat ltszlag csak rnk figyel.”
	
		 
	
		„Ha van valami nlunk, akkor vagy lemsoljk, vagy megprbljk betiltatni. Olyan optimlisan hasznljuk a szablyokat, amennyire csak lehetsges. Az irigysg s a fltkenysg innen jn, a paddockbl. Ezrt kemnyen megdolgoztunk. Az utbbi kt vben a versenyek tbbsgt megnyertk, s nem vagyunk egy tradicionlis versenycsapat. Egy energiaitaltl jvnk.”
	
		 
	
		/f1-live/