 
 
	A Renault Sport F1 tovbbra is lzasan dolgozik azrt, hogy megtallja a hiba okt, mely vgl Sebastian Vettel kiesshez vezetett. 
	 
	Az egyik felttelezs szerint a tlmelegeds alacsony fordulat mellett jelentkezik, de mg ez sem biztos.
	Rob White, a francia cg gyvezetje elmondta, hogy az egyik varici szerint a genertorok tlmelegszenek alacsony fordulatszm mellett, s ez lehet az oka annak, hogy a problma Valenciban s Monzban jelentkezett – olyan plykon, melyekben lass kanyarok vannak.
	 
	„A Valencia utn elvgzett vizsglatok szerint lehetsges, hogy tlmelegedsi problmk vannak alacsony fordulatszm mellett. Kifejlesztettnk egy mdostott genertort, melyet kirtkeltnk a prbapadon, s Spban a Red Bullal s a Lotusszal is futattunk – ugyanezeknek a csapatoknak voltak problmik Valenciban -, s hibtlanul teljestettek”- idzte az Autosport a szakembert.
	 
	„Az alapvet vltoztats az volt, hogy megnveltk a genertor llrsznek s rotorjnak a hosszt 10 millimterrel, hogy ezzel nveljk az ramtermel kapacitst ott, ahol arra szksg volt a korbbi rtkhez kpest. Ezzel a jelenlegi specifikcival 30 szzalkkal nagyobb kapacitsra vagyunk kpesek, hogy megprbljuk megoldani az alacsony fordulatnl jelentkez problmt.”
	 
	White elmondta, hogy ennek ellenre mg mindig biztosak benne, hogy ez vlthatta ki a meghibsodst:
	 
	„Minden esetben az j verzival trtnt a dolog. A harmadik edzs s az idmr trtnsei utn Vettel autjban s D’Ambrosio Lotusban is kicserltk ket; ennek kvetkeztben a versenyen bekvetkezett hiba az alkatrsz lettartamnak elejn trtnt.”
	 
	„Ms alkatrszek sokkal tbb kilomtert teljestettek; ezrt prioritst lvez, hogy elvlasszuk a jelents klnbsgeket a kt eset kztt. A helyzet nem elfogadhat; Szingaprra fel kell trnunk a problmt.”
	 
	A szakember szerint vagy visszanylnak egy korbbi verzihoz, vagy elllnak egy teljesen j tervvel.
	 
	/f1-live/