 
	
		A Renault elismerte, hogy mg mindig nem tudott a vgre jrni annak, hogy mi okozza a genertorok sorozatos meghibsodst a Red Bullnl.
	
		Monzban mindkt Red Bullban s Jerome d Ambrosio Lotusban is meghibsodott a genertor, a futam utn elvgzett vizsglatok utn a Renault a krdst nhny bels alkatrszre tudta leszkteni, de azt mg mindig nem tudjk, hogy ezek az alkatrszek mirt is hibsodnak meg. A francik ezrt egy j genertort terveztek a Szingapri Nagydjra, ahol azt remlik, hogy az els szabadedzseket kveten kpesek lesznek jobban megrteni a problmt. A tervek szerint azonban a Renault a valenciai genertorhibt kvet megoldshoz tr vissza, gy a futamon az sszes autjt egy korbbi, a spi futamtl hasznlt j genertor eltti vltozattal fogja futtatni. A Red Bull pnteken mg a Monza utn jbl mdostott genertorral lp plyra, szombattl kezdve azonban k is visszatrnek a rgi s biztonsgos vltozathoz.
	
		„Mi mrnkk vagyunk, s szintnek kell lennnk azzal kapcsolatban, amit csinlunk” – nyilatkozta a Renault F1-es mveleti vezetje, Remi Taffin. – „Amg nem tallunk bizonytkot arra, hogy minden rendben lesz a futamon, vagy kt, vagy hrom futamon is, addig nem lehetnk elgedettek. Remljk, hogy hamarosan egy futamnl is tbbet meg tudunk majd tenni egy genertorral, de azt nem mondhatom, hogy ez 100%-ban biztos. Dolgozunk rajta, s hamarosan meg is oldjuk majd a krdst.”
	
		Taffin szerint abban mris sikerlt elrbb jutniuk, hogy a genertor melyik rsze okozza a problmt, de azt is meg kell rtenik, hogy mirt is trtnik mindez. „Szerencsnk volt, hogy Monzban volt egy olyan genertorunk, ami majdnem tnkrement a Lotus autjban szombaton, mg nem olvadt meg benne minden, a genertor mg mkdtt. gy pedig lthattuk a bels rszeit, s azt talltuk, hogy nhny bels elem nem volt rendben. Van teht egy nyomunk, hogy mivel van a baj, de ez nem azt jelenti, hogy azt is tudjuk, hogy mirt hibsodnak meg, de legalbb azt tudjuk, hogy melyik alkatrszek hibsodnak meg elsknt, ez pedig egy j irnyt adott . De szintnek kell lennnk s el kell ismernnk, hogy holnapra nem fogjuk tudni 100%-ban megoldani a problmt. Tbb elkpzelsnk is van a megoldsra, de ide csak egy elkpzelst hoztunk magunkkal. Ezt pnteken a kt Red Bullon prbljuk ki, de meg kell rtennk a problmt, s ennek rdekben egy folyamaton kell tmennnk, s ezt sajnos nem tudjuk lervidteni.”
	
		Ha a szingapri teszt sikeres lesz, akkor Taffin szerint a kvetkez, Japn Nagydjon mr az j genertort hasznlhatjk majd a Renault motoros csapatok.