 
	
		A pletykk szerint nem a Magneti Marelli vagy a Renault, hanem a Red Bull RB8-as versenyaut klnleges dizjnja a felels azrt, hogy az idei szezonban az energiaitalosoknl mr a sokadik genertor hibsodik meg.
	
		Korbban a Red Bull Racing tulajdonosa, Dietrich Mateschitz lesen brlta a motorszlltt Renault-t s a genertorokat szllt Magneti Marellit a hibkrt, a Kolner Express rteslsei szerint azonban nem k, hanem Adrian Newey karosszria-dizjnja az igazi felels a genertorok meghibsodsrt, ugyanis a Renault tbbi partnernl, gy a Lotusnl s a Caterhamnl csak egy-egy esetben fordult el genertorhiba az idei szezonban, mg a Williams csapatnl nem tallkoztak eddig ilyen problmval.
		
		A lap szerint ezrt a meghibsodsok igazi oka az RB8-as versenyaut rendkvl keskeny hts rsze. „A tbbi Renault motoros autban a genertorok tkletesen mkdnek, a problma csak a Red Bullnl jelentkezik, ezrt lennie kell egy olyan kls behatsnak, ami kivltja a tlmelegedst.”
		
		A Red Bull csapat szaktancsadja, Dr. Helmut Marko szerint azonban a hiba nem nluk van. „Sajnos mi nem tudjuk pontosan, hogy mi is okozza ezeket a meghibsodsokat, de a karosszria oldalrl mi biztosan nem tudjuk befolysolni ezt.”