Technikai analzis – Sebastian Vettel kormnya
A Red Bull csapat hromszoros vilgbajnoka, Sebastian Vettel az idei szezonban a csapat RB9-es versenyautjval tr az jabb vilgbajnoki cm fel, de vajon hogyan is nz ki preczis munkaeszkze, amivel az hes Heidit az jabb gyzelmek fel terelgeti?
Az ezen a rszen tallhat gombok legtbbjnek a funkcija kzismert: RADIO (a csapattal tud beszlni a pilta), BBAL (a fker eloszts lltsra szolgl), N (resbe teszi a sebessgvltt), PIT (a bokszutcai sebessghatrol kapcsolja), OK (a pilta ennek segtsgvel nyugtzza a csapat fel, hogy vette az zenetet).

CLUTCH (a kuplung fogspontjt lehet a segtsgvel belltani), KERS (a KERS rendszer tltsnek szablyozsra szolgl), TYRE (az ECU-t az aut szmtgpes rendszert tjkoztatja arrl, hogy ppen milyen gumikeverk is van fent az autn), MIX (az zemanyag keverk lltsra szolgl, hogy dsabb, vagy kevsb ds keverket kapjon a motor), FW.EN (a csapat szmra kzli, hogy a kerkcsere sorn milyen mrtkben kell megvltoztatni az els szrny dlsszgt).

A gombok s trcsk szne Vettel lett teszik knnyebb, a pilta ugyanis a sznek segtsgvel knnyebben megtallja azokat, mikzben 320 km/h-s sebessggel szguld a plyn!
/formula/
|