„Nyilvnvalan sikerlt helyesen belni az egyenslyt ezekre a krlmnyekre” – kezdte a csapatfnk Bahreinben, a futam leintse utn.
„Sebastian fenomenlis munkt vgzett ma az abroncsok kezelsvel, s teljes mrtkben kontroll alatt tartotta a dolgot attl a pillanattl kezdve, hogy megelzte Nico Rosberget. Onnan mr gynyren irnytotta a versenyt az lrl – s egyetlen ponton sem fenyegette veszly. Szval ez egy abszolt dominns mutatvny volt a rszrl, egy nagyon j stratgia, remek csapatmunka a csapat rszrl, s a vgn egy nagyon dominns gyzelem tle”- folytatta a dicsretet Horner.
Alonsnak rgtn a verseny elejn problmi akadtak a DRS-sel, s ktszer is ki kellett mennie a boxba egyms utn. Alonso elismerte, hogy tegnap amgy is elrhetetlen lett volna szmra Vettel, s ezzel a Red Bull csapatfnke is egyetrt.
„Egyetlen ponton sem szorongattk meg. Azeltt elzte meg Alonst, hogy problmi voltak a DRS-sel, s mr azeltt kezdett elszakadni tle, hogy Alonsnak gondjai voltak. gy gondolom, hogy ma rinthetetlen volt – tnyleg.”
A nmet bajnok fnkt az sem lepte meg, hogy Vettel a verseny vgn ismt hozta a leggyorsabb krt:
„Nem igazn. gy gondolom, hogy mostanra mr elg jl ismerjk t! Szerintem mg nagyon sok volt benne. Daniel Ricciardo rvn ott volt a DRS, szval tl nagy volt a ksrts, mivel ltta, hogy eleve t tizeddel gyorsabb a DRS-nek ksznheten. Mr sokkal elbb ltni lehetett, hogy ez be fog kvetkezni…”
Vettel az els s a harmadik kanyarban elzte meg Rosberget s Alonst – tette mindezt egyforma mdon. A 4-es hajtt szlesen, kls vrl kzeltette meg, s csak a kijratnl vgott vissza a messzebb lv bels vre, mely lehetv tette, hogy a bels ven legyen a kvetkez fkponton, a 6-os kanyarnl. Horner elmondta, adta a tippet Vettelnek, s rlt, hogy a nmet ezttal hallgatott r…
„Beszltnk a verseny eltt arrl a lehetsgrl, hogy kigyorstsnl levgod a 4-es kanyart. A rajtrcson emltettem neki, hogy a bettfutamokon remekl mkdtt a 4-es kanyar levgsa. gy tnik, hogy hallgatott rm!”