Nem erre szmtottak a Red Bullnl
Eredetileg hrom killsos taktikt terveztek a Red Bullnl, de a gumik nem brtk a terhelst, gy ngyszer knyszerltek kereket cserlni. Sebastian Vettel vgl a negyedik, Mark Webber az tdik lett a Spanyol Nagydjon.
Sebastian Vettel: „Azt hiszem, hogy ma boldog lehetek a negyedik helyezsemmel. Az els hrom aut kicsit gyors volt ma hozznk kpest s jobban bnt a gumikkal, jobb munkt vgeztek. Utol kell rnnk ket, mert most nem az aut tempjban megynk, hanem gy, ahogy a gumik engedik s ezzel nyilvn kezdeni kell valamit, hogy a gumik tbbet brjanak. J nhny pontot beszereztnk ma, br termszetesen tbbet akartunk. A rajt j volt, utna hrom killsos stratgit akartunk tartani, de meg kellett vltoztatni az elkpzelsnket s ngyszer killni.”
Mark Webber: „szintn szlva kzdttnk ma a tempnkkal. A Ferrari s a Lotus egy msik ligban jtszott s nehz volt ma versenyezni velk. Szerintem kihoztunk a lehet legtbbet a mai napbl, fleg, hogy az els kanyarban a 14. vagy a 15. voltam, s onnan kellett feljnnm, teht ez az eredmny nagyon j. A dolgok rendben mentek, de mg mindig le vagyunk kiss maradva a gumikops s temp szempontjbl. Amennyiben ezt nem rendezzk, akkor nem lehet taktikzni. elgedett voltam a vezetsemmel s kaptunk nhny pontot, de ez nem az az eredmny, amire vrtunk.”
Christian Horner, csapatfnk: „Kemny verseny volt. A negyedik s az tdik hely nyilvn nem a clunk, de ahogy vltk is, a gumikops volt mindennek a kulcsa. Nem volt meg ma a kell tempnk, de sikerlt nhny pontot szereznnk. Mindkt autval ngy killst csinltunk, volt nhny nagyon j munka a bokszutcban, egymst kvet gyors kerkcserk. Mark nagyszeren feljtt a nehz els kre utn.”
Thierry Salvi, Renault: „Termszetesen szerettk volna ezt a versenyt nhny pozcival feljebb befejezni, de ebben az vben nehz agresszvnek lenni, mert nagyon kell gyelni a gumikra az egsz verseny alatt. Ez hatrozza meg, hogyan konfigurljuk a motort, meghatrozza a rendelkezsre ll lehetsgeket. Mindenesetre pozitv a negyedik s az tdik hely, tisztessges pontszerzs a htvgn.”
/formula/
|