Cstrtk este a GPDA egy kzlemnyt adott ki, melyben kiltsba helyeztk a bojkottot, ha megismtldnek a Silverstone-ban ltott esetek. A helyzet fokozatosan enyhlt, s az j abroncsok is megbzhatan teljestettek eddig. Az idmr utn Vettelnek szegeztk a krdst, hogy mit tennnek a versenyzk abban az esetben, ha mgis „gumikatasztroflis” lenne a verseny. Hallgatnak Charlie Whitingra, vagy a GPDA llspontjnak megfelelen killnak a garzsba?
„Szerintem a helyzet meglehetsen egyrtelm s elremutat”- mondta a cmvd, aki a msodik helyrl rajtol. „Nem tudom, honnan jtt most ez a krds… Biztos vagyok benne, hogy nem lesznek problmink, de ha lennnek is, akkor az autbl elg nehz megtlni a dolgot, mivel nem ltjuk s nem tudjuk, mi folyik. Charlie az, aki dnt, s szerintem elg jt beszlgettnk vele cstrtk este, gy kpben van a helyzettel. Silverstone-ban nagyon kzel voltunk hozz, hogy piros zszl legyen belle, de mindenki szmra j volt a helyzet, belertve a versenyigazgatsgot is. Megtanultuk a leckt, s kszen kellene llnunk holnapra. De ismtlem, nem szmtok nehzsgekre.”
„Charlie hall minket, amikor beszlnk a rdiban. Nem ez lenne az els alkalom, hogy hall minket”- jegyezte meg.
Vettel azt is elmondta, mennyire esik nehezre, hogy a Mercedes ellpett, s rendre elhappolja elle a pole pozcit, melyet nagyon sokig „birtokolt”.
„Szerintem ltalban vve elmondhat, nem kell a pole-bl indulnod ahhoz, hogy versenyeket nyerj”- felelte. „Segt, mivel nyilvnvalan ez a legjobb pozci a rajthoz, de j versenyeink voltak ms pozcikbl is. Ahogy mr emltettem, a verseny hossz, nagyon sok minden trtnhet, szval a rajtra koncentrlunk, s majd abbl indulunk ki. Ami a stratgit illeti, van nmi elkpzelsnk rla, s a gumikopson fog mlni. Lehet, hogy nagyon sok minden fog trtnni holnap. A Ferrari a kzepes gumi mellett dnttt, szval majd kiderl.”