Symonds a Tolemannal kezdte mg 1981-ben, majd Senna s Schumacher versenymrnke lett, s technikai igazgat volt a Benettonnl s a Renault-nl. A „falazs” botrny utn eltnt egy idre, vgl a Marussia szneiben trt vissza mint technikai vezet.
A Marussinak 180 alkalmazottja van s tavaly 62 milli fontbl gazdlkodtak – ezzel szemben a Red Bullnl 650 ember tevkenykedik s 200 milli fontot klthettek el.
„Valamivel tbbet rtnk el annl, hogy egyszeren csak tlltnk”- mondta Symonds az Auto Motor und Sportnak. „Ez meglepett. Amikor elszr tallkoztam a fnknkkel, Andrej Cseglakovval, ajndkoztam neki egy veg bort. Azt mondtam neki: ’Tisztban kell lenned azzal, hogy a Forma-1-ben egy ht 1,25 milli fontba kerl. Ebbl autt tudsz pteni, elvinni azokat a versenyekre, majd a futamok kztt szt- s sszeszerelheted ket. Minden tovbbi sszeg, amit beleteszel, arra lesz felhasznlva, hogy az autt gyorsabb tegyk’”- folytatta a Marussia technikai fnke.
„Teht 60 millink van arra, hogy 50 hten keresztl jelen legynk. Ezzel kt millink marad az aut fejlesztsre”- folytatta az ismertetst. „Ha 200 millid van, mint a Red Bullnak, akkor is csak 60 milli kell ahhoz, hogy versenyezz. Az sszes tbbit arra lehet hasznlni, hogy kridt tallj. Teht k nem 200 millit klthetnek a hatvannal szemben, hanem 140-et a kettvel szemben. Ekkora elnye van a Red Bullnak velnk szemben. Teht hetvenszer nagyobb. s ez megli a kiscsapatokat. Ezrt is ilyen kemny kitrni a mezny vgrl”- panaszolta a szakember, aki a 90-es vekben a Benettonnal aratta a sikereit.