Toto Wolff nemrg kifejtette, nem fogja hagyni, hogy „egy szrpgyros az orrnl fogva vezessen egy olyan konszernt, mint a Mercedes”. A Red Bull sikerei sokak szemben szlkt jelentenek, s az csak tetzi a bajt, hogy a csapat rvid id alatt futott be. Sokan a tradcik s a mlt hinyt rjk fel nekik, mondvn, a Red Bull csak egy zleti modell, nem igazi versenycsapat.
„Mg ha a Red Bull fantasztikus munkt is vgez, a Red Bull nem egy igazi versenycsapat, mint amilyen a McLaren vagy a Ferrari. Ahogy azt mindannyian tudjuk, teljesen ms a f zleti tevkenysgk”- mondta Whitmarsh a Motorsport-Magazinnak.
„Nagyon boldog vagyok, hogy az emberek tbbet vrnak a McLarentl – ha nem gy lenne, akkor aggdnunk kellene. Az embereknek gyzelmeket kell vrniuk tlnk, s mi is ugyanezt vrjuk el sajt magunktl”- mondta a brit szakember.
A McLaren utoljra 2008-ban hdtotta el az egyni cmet, mg konstruktrknt 1998-ra kell visszamenni az idben, hogy elssget talljunk a csapat neve mellett.
„Leginkbb a Forma-1 politikja felels azrt, hogy a statisztika szerint 1998 ta nem szereztnk konstruktri cmet. Idkzben volt egy olyan szezonunk, amikor minden csapatnl tbb pontot szereztnk, de a politika miatt mgsem a mink lett a cm”- utalt a 2007-es vre, amikor a Spygate miatt megbntettk ket.
„A McLaren 1966-ban szllt be a Forma-1-be, s azta tment j s rossz idkn is. Hihetetlen rekordokat rtnk el kzben, ennlfogva termszetesen nagyobb a nyoms a McLaren csapatfnkn, mint az sszes tbbi csapatn. Csak a Ferrari csapatfnkre nehezedik hasonl nyoms.”
/f1-live/