Vettel a mai verseny utn elmondta, hogy a rajtnl direkt nem hasznlta a KERS-t, s azt taktikusan a Kemmel-egyenesre tartogatta, hogy megelzze Hamiltont. Mint elrulta, tbb leszortervel rendelkezett, de nem sokkal.
„Kevesebbel, mint kvlrl tnhetett. Meg tudtam sprolni egy kis KERS-t, majd profitltam a szlrnykbl, s a Kemmel-egyenesben el tudtam osonni. Padlgzon ment, de hihetetlenl sokat segt az, amikor mgtte vagy, s nem els autknt kell tmenned az Eau Rouge-on”- mondta a nmet versenyz a Motorsport-Magazinnak.
Ismt nem brt magval, s megfutotta a leggyorsabb krt is. „Hogy szinte legyek, nem volt tudatos. Prbltam tovbbra is gzt adni, egszen a vgig. Jelentettek nmi est, ami csszss tehette volna a plyt, ezrt is volt jobb, hogy tovbbra is gzt adok, mivel ha 4-5 msodperccel tbb elnyd van, az sokat segthet taln egy ilyen esetben.”
A Red Bull nagyon jl ment Spban, de a cmvd egyelre nem szgezn le azt, hogy az alacsony leszorters csomag Monzban is be fog vlni.
„Monzban ugyanennek az irnynak kellene rvnyeslni, de mg meg kell erstennk, hogy ez a csomag valban ilyen remekl mkdik”- mondta a Sky Sportsnak.
Vajon Monzban bejelentik a csapattrst? Ez esetleg a Ferrarirl is eltereln a figyelmet, mindezt a hazai versenykn.
„Nos, szerintem a figyelem minden esetben a Ferrarira irnyul Monzban. Nekem is nagyon j tapasztalataim vannak errl. Amikor 2008-ban megnyertem ott az els versenyem, mindenki rendkvl boldog volt, s termszetesen n is. Hrom vvel ksbb megnyertem ugyanazt a versenyt, ugyanazon a dobogn lltam, s nagyon sokan kiftyltek. gy tnik, ez normlis, ha nem egy olasz csapatnak versenyzel Ferrari motorral. Biztos vagyok benne, a Tifosik nem foglalkoznak azzal, mi trtnik a paddockban.”