Hasonlan Szingaprhoz, Koreban is a kzepes s a szuperlgy keverk kerl bevetsre. Az 5.615 km hossz plyn az ramutat jrsval ellenttes irnyban haladnak a versenyzk, akik vlogathatnak a hossz egyenesekbl, a visszafordtkbl, majd a kzpgyors s gyors kanyarokbl.
„Az idei gumivlaszts vltozst jelent tavalyhoz kpest, amikor a lgyat s a szuperlgyat vittk el magunkkal. Minderre azrt kerlt sor, mivel ezek kpviselik a legjobban a 2013-as knlat karakterisztikjt”- magyarzta Hembery.
„Arra szmtunk, hogy jelents klnbsg lesz a kivlasztott keverkek kztt, ahogy Szingaprban is ez volt a helyzet – ennek segtenie kellene a csapatoknak abban, hogy rdekes stratgikat rakjanak ssze. Korea egy rdekes mix: van benne pr gyors kanyar s pr lass is, de a szuperlgy ezen a plyn kapja a legnagyobb oldalirny terhelst az sszes plya kzl, ahol felhasznljuk. A gumikezels ismt nagyon fontos lesz”- mondta a szakember.
„Klnsen fontos lesz az a munka, amit pnteken vgeznek el a csapatok: feltrkpezik a gumikopst s terhelst mindkt keverk esetben, teszik ezt eltr zemanyag-mennyisg mellett. Szingaprban lthattuk, milyen klnbsget jelenthet a helyes stratgia. Igaz, hogy valamivel kisebb az esly a biztonsgi autra, de a csapatok mg gy is nagy figyelmet szentelnek ennek a pontnak, mikzben a bajnoksg belp az utols szakaszba.”
/f1-live/