Janur 28-n gurulnak plyra elszr az j autk, addig mindenki csak tallgathat az erviszonyokrl. A tli tesztek sem nyjtanak relis kpet, de a harmadik gyakorls mr valamivel kzelebb visz majd a valsghoz. Newey gy vli, nincs esly arra, hogy valaki 2 msodperces elnyre tegyen szert.
„Kezdjk a szablyokkal”- mondta Newey az F1.comnak „Kt rszre oszthatod ket: az ertvitelt s az aerodinamikt rint szablyokra. Az aerodinamikai vltozsok nagyok, de kisebbek, mint ami 2009-ben volt”- folytatta. „Szval igen, van esly arra, hogy egy csapat olyan autval lljon el, mely jobb a rivlisoknl. Ugyanakkor, mindezek tetejben ott van a motorokat rint vltozs, s ami abszolt nem vilgos, hogy vajon az egyik motorgyrt kpes lesz-e elllni jelents elnnyel”- boncolgatta a krdst.
„Az aut, mely le fogja radrozni az sszes tbbit, egy j motor s egy j karosszria kombincijbl fog llni – ha az egyik oldal cserbenhagy, akkor problmd lesz. De ki fog elllni az idelis kombincival? Mindenki ezt tallgatja, s ez fogja megfszerezni a 2014-es szezont.”
/f1-live/