2014-ben a legnagyobb vltozst az j 1,6 literes V6-os motorok jelentik majd, melyek azonban mindenre hatssal lesznek – aerodinamika, mechanika, stb. A top-istllk a felszereltsgknek s a nagyobb kltsgvetsknek ksznheten messze jobban megbirkzhatnak ezzel, mint az olyan kisebb csapatok, mint a Force India, a Sauber, a Williams, vagy pp a Toro Rosso.
„Nagyon nehz brmilyen elrejelzst is mondani a jv vet illeten, klnsen az j motorokkal.” – mondta Vettel a brit Autosport lap hasbjain.
„Senki sem tudja, hogy mi fog trtnni, de azt hiszem, a nagy csapatok ell fognak maradni, s ezek a mr megszokott istllk lesznek. A sorrend azonban nem vilgos, de lehet, hogy a klnbsgek most sokkal nagyobbak lesznek, mint most.”
„Trkks lehet, mert nem tudjuk, hogy a versenyek miknt is zajlanak majd, miutn tbbek kztt 100 kilogramm zemanyag ll majd a rendelkezsnkre a versenyen, szval majd megltjuk.”
Vettel nem fl attl, hogy a Red Bull komoly htrnyba kerlne jvre.
„Ha a Red Bull jvre tempt veszt a teszteken, s taln az els versenyeken is, akkor a srcok elg gyorsan meg fogjk tallni erre a megoldst. Szerintem legalbb az els ngy-t versenyt meg kell vrnunk, hogy tudjuk, kik a legjobbak.”
„A kzpmeznyt illeten sem tudok most mit nyilatkozni. Mindenkit kzelrl szeretnk ltni. De egy biztos, nem akarunk 5 msodperces klnbsget.
/f1-live/