Minden jel arra mutat, hogy a nmet gyrt csapata kszlt fel a legjobban az idei esztendre. A tli tesztek valban jl sikerltek a Mercedesnl, de az olyan csapatokrl sem feledkezhetnk meg, mint a Williams, a McLaren, a Ferrari, vagy pp a Force India.
A Renault motort hasznl istllk szinte csak szenvedtek, mikzben a Red Bull is alig tudott megtenni pr fontos krt Jerezben, valamint Bahreinben.
„A Mercedes tbbet fektetett be az j formulba, valamint a fejlesztseket korbban kezdtk meg, mint brki ms. Egyszeren j helyzetbe hoztk magukat ehhez.” – kezdte Christian Horner csapatfnk a Guardian krdsre.
„Ha a Mercedes kr krrel elzn meg az ellenfeleit Melbourne-ben, az sem lenne meglep. Mondhatjuk ezt annak alapjn, mint amit lthattunk tlk a tli tesztek sorn.”
A Red Bull azonban egy teljesen tptett RB10-essel kszl Ausztrlira, mely jelenthet nmi bizakodsi pontot szmukra az els versenyt illeten.
„Ez egy agresszv fejleszts vgeredmnye, s mint mindig, Adrian (Newey) ezttal is a hatrokat feszegette az aut megptsekor, annak bels kialaktsakor. Tettk ezt annak rdekben, hogy minden apr aerodinamikai elnyt ki tudjuk hasznlni.”
„Az els teszten a partvonalra szorultunk, majd kvetkezett Bahrein, ahol mr egyltaln nem jelentett problmt a hts. Taln Adrian a legversenykpesebb szakember, akivel valaha tallkoztam. Egy biztos, rendkvl kemnyen dolgozik jelenleg, de mg mi sem tudjuk ellenrizni az aut sszes pontjt. Kzsen a Renault-val azonban ki fogunk jnni ebbl s jra ott lesznk ell. Biztos vagyok ebben.”
/f1-live/