Jean Todt, az FIA elnke mr tett arra utalst, hogy eltrlhetik ezt a 100 kilogrammos zemanyag-szablyt, de a francia szakember tisztzta, a csapatok kezdemnyeztk az j regult, ami miatt a rajongk most nagyon hborognak. s akkor a hangokrl ne is beszljnk…
A Red Bull gyt prilis 14-n fogja trgyalni a Fellebbviteli Brsg, miutn a „bikk” megtmadtk az Ausztrl Nagydj vgeredmnyt, mely szerint Daniel Ricciardo az zemanyag-hatr tllpse miatt elvesztette a msodik helyt.
Christian Horner csapatfnk s Dr. Helmut Marko tancsad utn Dietrich Mateschitz tulajdonos is gy nyilatkozott a sajtnak, hogy a mrmszer pontatlan volt. Az FIA azonban kill a kls gyrt mellett, de az F1-live.hu gy tudja, hogy a csapatnak jabb bizonytkai vannak arra, hogy az egysg valban hibs volt.
Mateschitz ezt erstette meg a Kurier krdsre, s hozztette, a jelenlegi helyzet szmukra elrte a sportszersg, valamint a politika hatrt. A httrben azonban a Red Bull folytatja a munkt, hogy ismt a legjobb legyen.
„A Renault-val jjel-nappal azon dolgozunk, hogy a kvetkez kt-hrom htben egy nagy lpst tegynk meg elre s cskkentsk a htrnyunkat a Mercedeshez kpest. 18 verseny mg mindig htravan a szezonbl s vissza fogunk trni.”
Ezzel egytt Mateschitz sem elgedett az j kirlykategrival.
„Nem az zemanyag-fogyaszts rekordjairl s a suttogsrl kellene szlnia a sportnak. Most mg a kerekek csikorgst is hallhatjuk. Abszurdnak tartom, hogy egy msodperccel vagyunk lassabbak, mint tavaly s a GP2 rszben tbbet knl a motorsportban, mikzben az idket tekintve majdnem ugyanolyan gyorsak, mint mi a Forma-1. A kltsgvets pedig lnyegesen eltr ettl. A Forma-1-nek ismt a legmagasabb szintet kellene kpviselnie.”
/f1-live/