Horner elmondta, sszehvta a csapatokat s az FIA embereit, hogy beszljk t a krdst, talljanak ki valamit a szenzorok pontatlansgval kapcsolatban. Fggetlenl az prilisi trgyalstl, a csapatvezet tisztnltst szeretne az gyben, mivel hossztvon sok ellentmondsos helyzetet szlhetnek.
“Jobb megoldst kell tallnunk – klnsen akkor, ha ennyire szk a hatr, s ennyire nagy hatssal vannak a teljestmnyre”- mondta Horner. “A szenzorod kalibrlstl fgg a versenykpessged, ez hatrozza meg, s ez teljesen helytelen. Az lesz a vge, hogy a csapatok tbb szz szenzort vesznek, ahogy pr gyrt mr meg is tette, s prbljk kivlasztani a legjobbat”- idzte az Autosport. “gy vgezzk, mint a gokartban, ahol a sok karburtorral trkkznek, hogy megtalljk a legjobbat. Nem hiszem, hogy ez elfogadhat mdja lenne az elrehaladsnak.”
Ismt elmondta, tbb csapat esetben gondok voltak a szenzorokkal Melbourne-ben, st egyltaln nem mkdtek. Szerinte a csapatoknak s az FIA technikai embereinek kzsen kell tallniuk egy megoldst, mivel tlsgosan sok minden mlik a szenzorokon. Majd elllt egy ellenpldval. “A replgpeken hrom szenzor van, s ezek alapjn dntenek. Ha az egyik eltrst mutat, akkor a msik kett szmt. gy vlem, az F1-ben mg nagyon retlen a technolgia, s egy olyan szenzorra prbljuk rbzni magunkat, ami problematikusnak bizonyult”- jegyezte meg.
/f1-live/