A Renault mrnkei sszeltek egy kerekasztal beszlgetsre az els futam utn, s nem maradhatott el az a bizonyos mrszenzor s a Red Bull kizrsa. A szenzort a csapatok veszik meg s zemeltetik, de egy klss cg lltja be. Krds, hol helyezkedik el egyltaln az autn bell?
“Az zemanyagtankban”- felelte Taffin. “Mivel az ramlst mri, minden zemanyag tmegy rajta, ami a motorba jut”- folytatta. “Elll egy rtkkel, elg egyszer a dolog. Ez egy olyan alkatrsz, ami nem a mink, a csapatok birtokoljk. Az dolguk betenni a tankba, majd gondoskodni rla.” Ami a kalibrlst illeti, Taffin kicsit ms mondott. “A beszllt kalibrlja ket, aki biztostja a mszereket is. Utna az FIA rtkeli ki azokat, mi hasznljuk az autban, ennyi.” “Ez a Red Bull problmja, s jelenleg dolgoznak az gyn”- mondta Taffin.
Az FIA lltsa szerint az RB10 tlpte a 100kg/rs hatrt, de vajon tbb zemanyagot gettek el a maximlisan megengedett 100 kilogrammnl? “Nem”- felelte Thierry Salvi, a Red Bullnl dolgoz mrnk. “Egyltaln nem ez jelenti a problmt. A gondot a pillanatnyilag traml mennyisg jelenti.”
/f1-kive/