A Mercedesek tartoltak a harmadik edzésen, és a két egyenes egyértelműen a kezükre játszik. A végsebesség terén is visznek, mivel a mercedeses csapatok vannak 320 km/óra felett. A Red Bull nincs elég közel a Mercedes AMG-hez.
“Nem, abszolút. Láthatjuk, hogy a Mercedes nagyon gyors, és van egy verseny a többiek között, ki lesz a legjobb ott. Remélhetőleg ma délután közelebb leszünk az időmérőn”- mondta a brit szakember a Sky Sportsnak.
A szenzorral kapcsolatban elmondta, ha ma is dönteniük kell egy olyan helyzetben, mint amit Ausztráliában alakult ki, akkor ugyanazt a választást hoznák. Reméli, Párizsban egyértelműen bizonyítani tudják, sohasem lépték túl az áramlásra vonatkozó szabályt.
“Nagyon nagy hatással vannak a motorerőre. A motorunkkal már most olyan 80 lóerőre vagyunk a legjobb motortól”- jegyezte meg. “Ha ehhez jön még további 2-3 százalék a versenyen, az nagyon komoly.”
Lauda pár hete azt mondta, a Mercedes 580 lóerős, ehhez jön még az elektromos motorok által produkált 160 lóerő. Marko örülne, ha a Renault belsőégésű motorja ennyit tudna, és Horner kijelentése alapján 500 lóerőt tudhat az Energy F1.
/f1-live/