Sebastian Vettel
Azt hiszem, csak id krdse, s utol fogjuk rni a Mercedest. Ktsg nem frhet hozz, hogy nagyszer munkt vgeztek a tli idszakban, s az j csomagjuk ers, de tekintve azt, hogy mennyivel kevesebb kilomtert tettnk meg, s hol lltunk az utols teszten hozzjuk kpest, ez nem is rossz eredmny. Elvgre Ausztrliban s Malajziban is dobogra llhattunk, s ha Melbourne-ben, valamint itt Sepangban mindkt autnk plyn marad, akkor mg ennl is jobban llnnk.
Szval, ha az sszkpet nzzk, akkor elgedettek lehetnk, de n s a csapatom is csak akkor lesz teljesen elgedett, ha jra futamokat fogunk nyerni, mert idn is meg akarjuk nyerni a bajnoksgot. Erre relis eslynk lehet, mert az autnk mr most is gyors, de tbb van benne ennl, valamint a Renault is megtett egy lpst elre. Senki nem gondolta volna, hogy ilyen jl fogunk llni a gyenge tli tesztek utn. Taln mg mi sem, de minden adand lehetsget megprblunk kihasznlni.
A csapatunk nagyon kemnyen dolgozik, s biztos vagyok benne, hogy Bahreinben egy jabb lpst tesznk majd elre. Mondhatom ezt annak ellenre, hogy mg mindig nem vagyunk Eurpban, gy a logisztika nem a leggyorsabb, valamint a kvetkez hten ismt plyra gurulunk, teht nincs sok idnk.
Csak rajtunk mlik az, hogy milyen gyorsan rkeznk meg a Mercedes el. A Renault is kemnyen dolgozik, s kzsen prbljuk megoldani a helyzetet, mely mg mindig nem idelis. Nem j hr, hogy kt versenybl kt alkalommal az egyik autnk rendre nem rt clba. Ugyanakkor biztat az, hogy itt Malajziban egsz jl brtuk a kikpzst, mivel ez az v egyik legkemnyebb versenye az autk szempontjbl is.
Ugyanakkor arrl sem feledkezhetnk meg, hogy a Mercedes mellett a McLaren s a Ferrari, valamint a Williams is folyamatosan fejleszt. De ennek ellenre nagyon bizakod vagyok.
/f1-live/