A Renault tovbbra is vert helyzetben van a Mercedesszel szemben, de egyre jobban alakul az sszkp, leginkbb a Red Bull rvn. A Lotus mg mindig a rengetegben tvelyeg, s a Caterham is vvja a maga harcait, mg a Toro Rosso az tmenet a listn. Remi Taffin rzi, sikerlt elrelpni a legutbbi futam ta.
“Magabiztosabbnak rezzk magunkat a Knai Nagydj eltt”- kezdte Taffin. “Mikzben tudjuk, hogy a tbbiek mg mindig elttnk vannak, elg jl fejldtnk az elmlt kt futamon – a megbzhatsg s a vezethetsg tern is -, klnsen versenymdban. A bahreini teszten tbb szoftverbelltst is prblgattunk, ami azt jelenti, kzelebb lesznk az erforrs hatraihoz, mint korbban. Az elmlt hrom futamon el voltunk maradva a teljestmnygrbe cscstl, de ezeknek az j mdozatoknak lehetv kellene tennik, hogy kzelebb legynk vglethez”- bizakodott. “A versenyzknek pedig azt kellene reznik, hogy javult a vezethetsg, egyben az egyes alkatrszeknek is jobb lettartamot kellene adnia”- remnykedett a Renault Sport szakembere.
Azt is hangslyozta, hogy nem vesztettk szem ell az idmrt. “Ugyangy dolgoztunk az egykrs energiamenedzsmenten, klnsen a lass kanyarokban”- ismerte el az alapos munkt. “Tudjuk, hogy mg mindig hinyzik egy kicsi az egyenesekben, de ezek az jabb lpsek jobb trakcit biztostanak a kanyarokban, aminek kvetkeztben jobbnak kne lennie a gumik lettartamnak, ez pedig rugalmasabb stratgit eredmnyez. Valjban a munka nagyobb rszvel a versenymdra s a futam alatti teljestmnyre koncentrltunk, mivel hisszk, ezen a tren lehet nagyobb lpseket tenni, nem az idmrn”- vett fordulatot Taffin.
Bzik benne, a fejlesztsek meghozzk az eredmnyt Sanghajban. “Ezeknek a fejlesztseknek kicsit kzelebb kellene vinnik az lmeznyhz Knban. Az els ngy futambl ez a legnehezebb. Termszetesen a hossz egyenes a legjelentsebb hozadka a plynak, de hisszk, a teszten megtett lpsek rvn kevsb lesznk srlkenyek.”
“sszessgben vrjuk Knt – mikzben tudjuk, hogy mg mindig hegymenetrl van sz, de gy rezzk, kezdnk betallni.”
/f1.live/