Renault: Kzelebb kerltnk a hatrokhoz
Az elmlt futamokon, s klnsen a bahreini teszten szerzett adatok segtettek a Renault-nak abban, hogy tkletestse hajtslnca mkdst, amely immr kpes a benne rejl maximlis potencil kzelben teljesteni.
A francia cg plyamrnke, Remi Taffin szerint partnercsapataik annak ellenre is kzelebb lehetnek az lmeznyhz a Knai Nagydjon, hogy a sanghaji plya 1,3 kilomteres hts egyenesben mg ktsgtelenl htrnyban lesznek.
„Noha tudjuk, hogy a tbbiek mg mindig elttnk vannak, az elmlt kt versenyen a megbzhatsg s a vezethetsg tern is elrelpst rtnk el a versenybellts tern” - magyarzta Taffin.
„A bahreini teszten kiprbltunk nhny j szoftverbelltst, amelyeknek ksznheten kzelebb kerltnk a hajtslnc hatraihoz, mint korbban. Az elz futamokon mg jelents htrnyunk volt a teljestmnyben. m most a versenyzknek is meg kell majd reznik a vezethetsgben trtnt vltozst.”
„Ugyangy a krnknti energiakezelsen is dolgoztunk, klnsen a lass kanyarok esetben. Tudjuk, hogy az egyenesekben mg hinyossgaink vannak, de ezek az j lpsek segtenek abban, hogy jobban kigyorsthassunk a kanyarokbl, ezltal pedig meghosszabbodik a gumik lettartalma s rugalmasabb stratgik vlnak lehetv.”
Taffin hozztette, figyelmket a motorok versenybelltsaira helyeztk, semmint az idmrre, hiszen a vasrnapi teljestmnyt jval fontosabbnak tartjk.
/formula/