SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Vettel a fékezések és a kigyorsítások alatt szenved: Ricciardo csak beül, nyomja a gázt

Helmut Marko fontos különbségre hívta fel a figyelmet a két versenyzővel kapcsolatban. A Red Bull Racing címvédője még nem érzi olyan jól magát a gépben, mint csapattársa, és a következőkből kiderül, mi az oka ennek.

Az időmérők terén Ricciardo 3:1-re visz, míg a pontok tekintetében 33:24 az állás Vettel javára, igaz, csapattársát kizárták Ausztráliában, Malajziában pedig feladta a futamot, előtte egy boxkáoszban volt része. Ricciardo egyelőre otthonosabban mozog az RB10-ben – igaz, ő egy Toro Rossóból ült át -, míg Vettelnek visszalépés a gép a tavalyi RB9-hez képest. Az ausztrál jobban bánik a gumikkal, amit remekül mutat, hogy Kínában annál nagyobb lett az előnye Vettel-lel szemben, minél hosszabb volt egy etap.

Vettel a kigyorsításokon és a fékezések alatt bukik sokat Ricciardóhoz képest: az AMUS alaposan utánajárt a kérdésnek, és a köridők elemzése után arra jutott, a sanghaji első és második szektorban 3-3 tizedet veszített csapattársával szemben. Az utolsó szektorban, ahol két keményebb fékpont is van, 0.124 másodpercet nyert Ricciardo. Vettel jobban megy az olyan ritmusos pályákon, melyeken folyamatosabban lehet haladni.

Ricciardo gyorsan tanul: “Még nem teljesen világos, mely típusú kanyarokban gyorsabb Seb. Malajziában leckét adott a középgyors kanyarokban. Megpróbálok tanulni belőle.”

“Még nem érzem magam olyan remekül az autóban, mint azt akarom”- ezt már Vettel mondta. “A fékezések és a kigyorsítások alatt hiányzik az abszolút bizalom.” Mindez az idei V6-os motornak tudható be, mely továbbra sem valami remekül vezethető, a Renault pedig folyamatosan fejleszti azt. Ráadásul a fékegyensúly is változik annak megfelelően, mennyire tölti fel az MGU-K az akkumulátort. “Szinte mindig lehet finomítani, de a döntő dolgok nem a te ráhatásod révén történnek”- árulta el a német. “Ezért is van az, hogy sohasem világos teljesen, hogyan oszlik el a fékerő. Kanyarról-kanyarra, körről-körre más. Sokan csodálkoznak rajta, milyen gyakran tévesztik el a kollégáim a fékpontot. Rendre kezdőnek látszunk. Ezért fékezek általában valamivel előbb, hogy legyen tartalék. De akkor nem stimmel a kanyar első része. Nem passzol a vezetési stílusomhoz”- avatta be a lap íróját Vettel.

A kigyorsítás ugyanez pepitában. “Sohasem vagy teljesen biztos, hogyan érkezik az erő a kigyorsítás első részében. Ez ismét attól függ, hogyan tárolják be az elektromos motorok a teljesítményüket. Még nem érzem a nyomatékot. A teljesítmény nem mindig úgy áll rendelkezésre, ahogy azt te lehívod.”

Vettel elmondta, nem felejtett el vezetni, egyszerűen még nem állt össze számára a gép. Marko is védelmébe vette a németet, ezért sem ítélik meg a csapaton belüli párharcot. A négyszeres bajnok “gumikímélőből” “gumizabáló” lett, de ez változni fog, legalábbis ebben reménykednek.

A korábbi modellekkel későn fékezhetett, agresszíven bekormányzott, és a hátsó tengellyel irányította az autót. A kijáratban úgy játszott a gázzal, hogy a kipufogógáz a maximális leszorítóerőt biztosította. A befújt diffúzorral rászabták az aktuális autót. Webbernek annál rosszabbul ment, minél nagyobb szerepet kapott a kipufogó a leszorítóerő előállításában. 2012 első felében változtattak a szabályokon, a kipufogó nem közvetlenül a diffúzorra fújt, hanem az oldaldobozban futott ki. Majd Newey ismét variált, Webber újra esélytelen lett.

Vettel is elismeri, “Daniel jobban érzi magát az autóban”. Marko azt is elmondta, “Vettel túl sokat gondolkodik a technikán”, míg “Daniel mit sem törődve beül az autóba, és egyszerűen gázt ad”. “A kerekebb vezetési stílusa segít a gumikímélésben. Sebnek oda kell tennie magát. Utána ismét olyan gyors lesz, mint korábban.”

/f1-live/

 

2014.04.23. 11:52, Andi Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.
 

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.