Ricciardo jobban boldogul az RB10-zel, s ez az eredmnyekben is ltszik: Knban tbb mint 20 msodpercet kapott a ngyszeres bajnok. Az idmrn 3:1 az lls az ausztrl javra, igaz, pontok tekintetben Vettel vezet. A nmet cmvd nem tudja hozni a gumikml vezetsi stlust, amiben olyan j volt az elmlt ngy vben – ebben sokat segtett neki a befjt diffzor.
Marko tbbszr elmondta, hogy mi a gond Vettel esetben. Az Auto Bild Motorsportnak is megosztotta a vlemnyt. “Sebastiannak egy stabil hts rszre van szksge a levltsoknl, hogy alkalmazni tudja a klnleges vezetsi stlust. Ezekkel az j rendszerekkel mg nem megy neki”- mondta az osztrk. “2012 hasonl volt. Csak ksbb lett elgedett a hts rsszel. De utna legyzhetetlen volt”- jegyezte meg Marko.
Ugyanakkor ott van a gumikops krdse is. “Nem rtjk, mirt volt sokkal nagyobb a gumikops Vettelnl, mint Ricciardnl. Ezrt is vizsgljuk most azt, hogy vajon valamilyen hiba lehetett-e az autjval. Amint elkszl az j, meg is kapja azt”- utalt a tovbbfejlesztett RB10-re, s a nmet szmra kszl j karosszrira.