Az v elejn merlt fel a krds, vajon szablyos-e az, hogy a Red Bull bepti az els kamert az orrkpba, a Pirelli felirat al. Radsul csak egyet tettek be, a bal oldalra: jobbrl a kamera helye volt kialaktva, lefedve. Velk ellenttben pldul a Mercedes s Ferrari a karosszribl kinv “karokban” helyezte el ket, mindkt oldalon.
A FOM s a tbbiek agglya tbbek kztt az volt, hogy a Red Bull megoldsa nem biztost kpet htrafele, ezzel a padllemez els rsze, az gynevezett T-tray sem kerl kpbe. (Tavaly tbben azt gyantottk, az RB9 fenklemeze ersen mozog menet kzben.) A Spanyol GP-re vltoztattak a kamera elhelyezsn, de csak betettk egy lpcsbe, s tovbbra is kizrlag a bal oldalon volt belle. Monacban mr t kell llniuk arra a megoldsra, amit a rivlisok is alkalmaznak, ksznheten a FOM nyomsnak s egy pontnak a szablyknyvben – rja az Auto Motor und Sport.
A 20-as paragrafus alapjn a kamerknak s a transzpondernek a karosszrin kvl kell lennie, ell. A Red Bull megoldsa szablyos volt, egszen eddig: az volt a kiskapu, hogy az elhelyezsnl nem ktttk ki, milyen tvol kell lennie a kamerknak az aut kzpvonaltl.