A Red Bull s a Renault szmra Monaco fejldst eredmnyezett, de ennek mrtke becsap lehet, ksznheten az egyedi helysznnek. Horner mgis tiszta kppel rendelkezik. “Itt egszen egyrtelmen fejldtnk. A Mercedes elnye 2-3 tizeddel cskkent”- jelentette ki az Auto Motor und Sportnak. “Ugyanakkor azt is tudjuk, hogy Montrealban ismt mshogy nzhet ki a helyzet. Ott nem annyira jtszik a keznkre a plya, mint Monte Carlban.”
Kanada sokkal inkbb szl a motorerrl, semmint a kanyarokrl. A Red Bull az Osztrk Nagydjat tzte ki hatridknt, mg a Ferrari esetben Kanada a referenciapont. A Vrsk fejlesztik a kasztnit, a motort, egyszval mindent. “Arra szmtok, hogy az autnk jobb lesz Kanadtl fogva. Minden terleten nagy elrelpst terveznk”- mondta Luca di Montezemolo Barcelonban.
Maranellban vek ta csak az grgets megy, taln ennek is betudhat, hogy Alonso visszafogott. ”Minden futamra visznk jdonsgokat. Olykor tbbet, olykor kevesebbet. Olykor mkdnek, mskor pedig idre van szksg. Egyszeren folyamatosan dolgozni kell a tovbbiakban”- foglalta ssze az oviedi.
A Renault rszrl Remi Taffin mondta el, mire szmtanak Kanadban, s a legutbbi futamot kveten elhintette, ezen a htvgn kpesnek kell lennik a 100 szzalkos teljestmnyre. A legfrissebb “zemanyag-fejleszts” 12 lert eredmnyezett, de ez is kevs ahhoz, hogy partiban legyenek a Mercedesszel: a Red Bull Ringen ismt jabb nafta rkezik.
A Red Bull sem ttlenkedik, lltlag egy B verzis RB10 rkezik Montrealba – j orrsszel. Helmut Marko elmondta, nem vrhatnak sokig. “A futam a Red Bull Ringen majd megmutatja, hol llunk. Utna levonjuk a mrleget”- jelentette ki az osztrk. A GPS adatok alapjn az RB10 a kanyarokban egy szinten van az F1 W05 Hybriddel, de az egyenesekben tovbbra is nagy a htrny. Marko nemrg mr a Volkswagent is megemltette mint potencilis motorszlltt…
/f1-live/