Vettel autója már a második körben rendetlenkedni kezdett, majd magától életre kelt. A német címvédő körhátrányba került, végül a csapat behívta a garázsba, hogy kímélje a technikát. A fejlemények csak rontottak a Renault egyébként sem túl fényes helyzetén, de kiderült, ezúttal nem az ő térfelükön van a labda.
“Különböző beállítási lehetőségek vannak arra, hogyan használod az autót, beleértve az előzésre szolgáló gombot, aminek eltérő motorprogramozást kell aktiválnia”- mondta Salvi a Renault Sport aktuális podcastjében.
“Kiderült, hogy amikor megnyomta a gombot a futam elején, probléma volt a vezérlőegységgel. Kicsit mélyebbre ástuk magunkat a kérdésben, és úgy gondoljuk, az autó szoftverével volt gond – sajnos ez nem az, amit mi kezelünk, hanem az, amit az FIA kezel”- magyarázta. “Ez olyan bug, amit a következő versenyre meg fognak oldani. Tudtunk erről a bugról és idén már informáltuk róla az FIA-t. Bemutattak egy verziót, melynek meg kellett volna oldania ezt a problémát. Úgy tűnik, nem oldotta meg…”
/f1-live/